j-- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Microplex har tatt inn en strømforsyning som mange har ventet lenge på, og det har vært diskusjon rundt på Supportforum.info, microplex sit eget supportforum. Veien frem for den nye MIST strømforsyningen har vært lang, men nå er den her. Denne gangen har vi også hatt en hand på rattet når det gjelder valg av noen av komponentene på kretskortet. Virkningsgraden for MIST500BHE12 er meget høy over hele det naturlige lastområdet. Ved normale belastninger vil den interne varmeutviklingen være såpass lav at PAPST 4412FGL viften lunter avgårde på under halv hastighet. Det at viften i tillegg er hengt opp i vibrasjonsisolerende oppheng gjør at vi tør påstå at denne strømforsyningen også går en del vifteløse strømforsyninger i næringen. MIST500BHE12 er bygget etter den nye ATX12V-r2.01 spesifikasjonen og har en 24-pins hovedkortkontakt med en avtagbar 4-pins del. Den kan derfor problemfritt brukes med både de nye 24-pins hovedkortene og de eksisterende/gamle 20-pins hovedkortene. Alle S-ATA kontaktene er vinklede, dvs. ledningene har en 90° vinkel på kontakten. Dette tror jeg vil bli en veldig interresant strømforsyning for oss som er opptatt av både kraft, stabilitet og støynivå. Da venter vi bare på at overklokking.no skal få hendene i et exemplar og teste det litt Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Den er så pen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Gleder meg til jeg får den Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Herre jemini. Gleder meg til jeg skal kjøpe ny PSU. Tror det blir den. Den er perfekt. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Var så heldig at noen venner av meg gikk sammen og ga meg meste parten av det jeg trengte for å kjøpe den i bursdagsgave, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fin den, men jeg klarer meg bra med min OCZ Powerstream 520w Cable sleeving skulle vært standard på alle psuer, savner det på min.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Man kan alltid sette på kabelstrømper selv, men det blir jo aldri så pent som det blir når det er satt på av fabrikken Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 syntes ikke den var så dyr i forhold til anre PSUer på 500w. Er alle kabler sleeva? På microplex er det bilde av det på et bilde men på et annet er det bare ATX kontakten som har det. Love it, noen som vet hvor stille den er? Håper den går inn til test hos OK da.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 alle kablene er sleeva fram til den første pluggen på ledninga resten er uten sleeves Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 alle kablene er sleeva fram til den første pluggenpå ledninga resten er uten sleeves hm... det er jo skuffende... trodde at de hadde sleva alt hvis de skrev at det var sleeva... men har ikke sett noen svarte sleeving kits i norge.. (som jeg kan huske nå i de sene nattetimer...) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 alle kablene er sleeva fram til den første pluggenpå ledninga resten er uten sleeves hm... det er jo skuffende... trodde at de hadde sleva alt hvis de skrev at det var sleeva... men har ikke sett noen svarte sleeving kits i norge.. (som jeg kan huske nå i de sene nattetimer...) Microplex fører et sleeving kit fra vantec som er sort hvis jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da vet jeg hvilken PSU jeg skal kjøpe meg til sommeren:D Den var jo nydelig Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Black beauty, må vel ha en sånn Teit at de ikke viser hvor mange de har på lager av hver vare på Microplex Endret 9. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Næææ, se hva som ramla inn døren min.. hehe.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hehe? hvor bor du i landet? eller henta du det på microplex? *Sjekke profil* Horten ja det forklarer en ting eller to... Endret 9. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe? hvor bor du i landet?eller henta du det på microplex? *Sjekke profil* Horten ja det forklarer en ting eller to... Fikk det tilsendt fra MP for testing Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe? hvor bor du i landet?eller henta du det på microplex? *Sjekke profil* Horten ja det forklarer en ting eller to... Det er en ting det forklarer, at han har satt seg i bilen. Tatt båten til Moss og kjørt til Sarpsborg, kjørt tilbake til Moss og båten over til Horten igjen. Microplex holder til i Sarpsborg ikke Sandefjord On-topic: Fin liten sak, men det er jo ikke vits i å bytte. Sitter på en Mist 550w, som jeg kan kose på når jeg vil. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Offtopic: Var ikke det jeg mente. Han bor I MYE NÆRMERE Sarpsborg en det jeg gjør, det er litt avstandsforskjell mellom Vesterålen der jeg bor og Horten der Pritorian bor Right? On-topic: sitter å venter på et st MIST Psu *glede seg* Men siden jeg bor SÅ LANGT NORD så får jeg det nok ikke før helga *hint hint* Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Så jo ut som en svart-lakkert FSP jo:) Men damn det er lekker. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tror Microplex har sluttet å selge det, men PCStyling.no har det. Jeg kjøpte derfra for ikke mange dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå