Gå til innhold

Microplex med ny Mist 500W på lager

Anbefalte innlegg

Microplex har tatt inn en strømforsyning som mange har ventet lenge på, og det har vært diskusjon rundt på Supportforum.info, microplex sit eget supportforum.

mist500bhe12.jpg

Veien frem for den nye MIST strømforsyningen har vært lang, men nå er den her. Denne gangen har vi også hatt en hand på rattet når det gjelder valg av noen av komponentene på kretskortet.

Virkningsgraden for MIST500BHE12 er meget høy over hele det naturlige lastområdet. Ved normale belastninger vil den interne varmeutviklingen være såpass lav at PAPST 4412FGL viften lunter avgårde på under halv hastighet. Det at viften i tillegg er hengt opp i vibrasjonsisolerende oppheng gjør at vi tør påstå at denne strømforsyningen også går en del vifteløse strømforsyninger i næringen.

MIST500BHE12 er bygget etter den nye ATX12V-r2.01  spesifikasjonen og har en 24-pins hovedkortkontakt med en avtagbar 4-pins del. Den kan derfor problemfritt brukes med både de nye 24-pins hovedkortene og de eksisterende/gamle 20-pins hovedkortene. Alle S-ATA kontaktene er vinklede, dvs. ledningene har en 90° vinkel på kontakten.

Dette tror jeg vil bli en veldig interresant strømforsyning for oss som er opptatt av både kraft, stabilitet og støynivå.

Da venter vi bare på at overklokking.no skal få hendene i et exemplar og teste det litt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syntes ikke den var så dyr i forhold til anre PSUer på 500w.

Er alle kabler sleeva? På microplex er det bilde av det på et bilde men på et annet er det bare ATX kontakten som har det.

Love it, noen som vet hvor stille den er? Håper den går inn til test hos OK da..

Lenke til kommentar
alle kablene er sleeva fram til den første pluggen

på ledninga resten er uten sleeves

hm... det er jo skuffende... trodde at de hadde sleva alt hvis de skrev at det var sleeva...

men har ikke sett noen svarte sleeving kits i norge.. (som jeg kan huske nå i de sene nattetimer...)

Lenke til kommentar
alle kablene er sleeva fram til den første pluggen

på ledninga resten er uten sleeves

hm... det er jo skuffende... trodde at de hadde sleva alt hvis de skrev at det var sleeva...

men har ikke sett noen svarte sleeving kits i norge.. (som jeg kan huske nå i de sene nattetimer...)

Microplex fører et sleeving kit fra vantec som er sort hvis jeg husker korrekt.

Lenke til kommentar
Hehe? hvor bor du i landet?

eller henta du det på microplex? :p

*Sjekke profil* Horten ja det forklarer en

ting eller to... :roll:

Det er en ting det forklarer, at han har satt seg i bilen. Tatt båten til Moss og kjørt til Sarpsborg, kjørt tilbake til Moss og båten over til Horten igjen.

Microplex holder til i Sarpsborg ikke Sandefjord ;)

On-topic: Fin liten sak, men det er jo ikke vits i å bytte. Sitter på en Mist 550w, som jeg kan kose på når jeg vil.

Lenke til kommentar

Offtopic: Var ikke det jeg mente. Han bor I MYE NÆRMERE

Sarpsborg en det jeg gjør, det er litt avstandsforskjell

mellom Vesterålen der jeg bor og Horten der Pritorian bor

Right? :roll:

On-topic: sitter å venter på et st MIST Psu *glede seg*

Men siden jeg bor SÅ LANGT NORD så får jeg det nok

ikke før helga *hint hint*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...