Oyvinn Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hva er best? Creative Soundblaster LIVE 64 bits lydkort eller det integrerte lydkortet på et nFORCE 2 hovedkort? Hovedkortet er Gigabyte GA 7N400 Pro 2. #topic endret av moderator jankee# Endret 8. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 creative sitt kort er best, dedikerte lydkort er som oftest det.. men lydkortene på nforce 2 er også bra Denne tråden blir sikkert steng temmlig snart av en moderator hvis du ikke fikser emne tittel, den du har er lite informativ. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg ga bort for litt siden et Audigy Platinum Ex til broren min. I mine ører er lydkortet på Asus K8N-E Deluxe bedre (7.1 også). Edit: Noen sier at onboard lydkort kan lage støy og bruke maskinkraft, noe jeg ikke har opplevd på dette hovedkortet, mitt forrige Asus A7N8X Deluxe hadde litt støy ut til høyttalerne. Endret 8. februar 2005 av PantZman Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hm, mitt ASUS A8N SLI og MSI KT3 Ultra ARU har betydelig dårligere lyd, disse er dog ac97, men har forstått det slikt at de fleste dedikerte er litt bedre en soundstorm, Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg antar at du mener Live! 24bit? Fordelen med dette kortet over Soundstorm er at det sannsynligvis låter bedre, men på den annen side bruker det samme lydprosessor som Audigy LS. Denne lydprosessoren er dårligere enn den du finner på de andre lydkortene i Live!- og Audigyseriene, og drar mer kraft fra CPUen. Hvis du vil at lydkortet bruker minst mulig avCPUen, er det nok lurest å bruke Soundstorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå