Gå til innhold

Kan druid bli 100% usynnlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. ikke 100% usynlig. Hvis du er usynlig så er det ingen på samme lvl som ser deg, men de som er 4-> lvl høyere enn deg ser deg fint. Alltid morsomt når rogue som er 10 lvl under deg prøver å snike seg innpå deg. Ser han like godt som alle andre... Da er det bare å vente å snu seg, for å så denge han :p.

Lenke til kommentar
Rogue kan vel bli helt vekke?

Ja, den kan det, men bare for 10 sek. (rett meg om jeg tar feil)

Nei, etter hva jeg har forstått vil kan roguen være usunlig helt til han kommer så nærme at motstanderen kan se ham. Hvis han holder avstand tror jeg han kan være usynlig så lenge han vil. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorvidt man kan se en usynlig spiller eller NPC kommer ann på level og hvor den usynlige er i forhold til deg. Er han bak deg er det mindre sjangs for å se han, forran blir det lettere. Er du høyere lvl enn han er det lettere, er han høyere enn deg blir det vanskligere.

Edit: Det finnes to typer stealth. En som kun kan aktiveres når du ikke er i kamp, denne varer helt til noen angriper deg eller du angriper noen. Så har vi denne som kan brukes mens man er i kamp, den varer kun 10 sek og har 5 min cooldown.

Endret av nåvi
Lenke til kommentar
Rogue kan vel bli helt vekke?

Ja, den kan det, men bare for 10 sek. (rett meg om jeg tar feil)

Nei, etter hva jeg har forstått vil kan roguen være usunlig helt til han kommer så nærme at motstanderen kan se ham. Hvis han holder avstand tror jeg han kan være usynlig så lenge han vil. :thumbup:

Okei. Så en som er høyere lvl enn deg vil se deg om du bruker Vanish også?(improved stealth)

Vet at det er slik med Stealth.

Lenke til kommentar
Nei. ikke 100% usynlig. Hvis du er usynlig så er det ingen på samme lvl som ser deg, men de som er 4-> lvl høyere enn deg ser deg fint. Alltid morsomt når rogue som er 10 lvl under deg prøver å snike seg innpå deg. Ser han like godt som alle andre... Da er det bare å vente å snu seg, for å så denge han :p.

*lo litt der ja :!: *

PM:Kan ikke venteee på wowwww! gi meg ditt hvis ikke .. vet jeg ikke hva jeg skal!!!!11!11oneone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...