Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan Druid bli 100% usynnlig med Prowl? Lenke til kommentar
zvane Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hmm, det lurer eg og på. Er det i heile tatt nokon som kan verta 100% usynleg? Trudde ikkje det gjekk an eg... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei. ikke 100% usynlig. Hvis du er usynlig så er det ingen på samme lvl som ser deg, men de som er 4-> lvl høyere enn deg ser deg fint. Alltid morsomt når rogue som er 10 lvl under deg prøver å snike seg innpå deg. Ser han like godt som alle andre... Da er det bare å vente å snu seg, for å så denge han . Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Rogue kan vel bli helt vekke? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Firesnake, se svar over ^_^ Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Den e grei Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Rogue kan vel bli helt vekke? Ja, den kan det, men bare for 10 sek. (rett meg om jeg tar feil) Endret 8. februar 2005 av Dr3ad Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis f.eks. en lvl 60 rogue møter en lvl 60 shaman. Kan shamanen se roguen da? På lik lvl? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hvis han kommer nærme nok så vil jeg tro han kan se han, ellers er det ganske feigt. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Shamanen kan sete ut en Totem (husker ikkje kas) og da blir Roguen Synnlig Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rogue kan vel bli helt vekke? Ja, den kan det, men bare for 10 sek. (rett meg om jeg tar feil) Nei, etter hva jeg har forstått vil kan roguen være usunlig helt til han kommer så nærme at motstanderen kan se ham. Hvis han holder avstand tror jeg han kan være usynlig så lenge han vil. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvorvidt man kan se en usynlig spiller eller NPC kommer ann på level og hvor den usynlige er i forhold til deg. Er han bak deg er det mindre sjangs for å se han, forran blir det lettere. Er du høyere lvl enn han er det lettere, er han høyere enn deg blir det vanskligere. Edit: Det finnes to typer stealth. En som kun kan aktiveres når du ikke er i kamp, denne varer helt til noen angriper deg eller du angriper noen. Så har vi denne som kan brukes mens man er i kamp, den varer kun 10 sek og har 5 min cooldown. Endret 8. februar 2005 av nåvi Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kan shaman ghost wolf se usynlige rogues? var i barrens og en sånn så oss HELE Tia Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 En hunter med Hunter's Mark, Track Humies/Hidden/Undead kan det bli vanskelig å gjemme seg for. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kan shaman ghost wolf se usynlige rogues? var i barrens og en sånn så oss HELE Tia kan ikke se de mer enn andre nei. Han var sikkert mye høyere lvl enn deg. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kan shaman ghost wolf se usynlige rogues? var i barrens og en sånn så oss HELE Tia Han var sikkert en del høyere lvl enn dere da, ghost wolf formen gir ikke noe ekstra detection av stealth. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Rogue kan vel bli helt vekke? Ja, den kan det, men bare for 10 sek. (rett meg om jeg tar feil) Nei, etter hva jeg har forstått vil kan roguen være usunlig helt til han kommer så nærme at motstanderen kan se ham. Hvis han holder avstand tror jeg han kan være usynlig så lenge han vil. Okei. Så en som er høyere lvl enn deg vil se deg om du bruker Vanish også?(improved stealth) Vet at det er slik med Stealth. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Om du går i stealth mens motstanderen ser deg kan han også se deg tror jeg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Men det som er litt rart er at Roguen i denne filmen går usett forbi det meste. Jeg regner med han går bare nært folk som er lavere level, for du kan se han sjekke levelene på folk i Ironforge. (btw. SINNSYK damage output) http://homepage.mac.com/jm_graham/.Picture...nforge_bank.wmv Endret 8. februar 2005 av apollox Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei. ikke 100% usynlig. Hvis du er usynlig så er det ingen på samme lvl som ser deg, men de som er 4-> lvl høyere enn deg ser deg fint. Alltid morsomt når rogue som er 10 lvl under deg prøver å snike seg innpå deg. Ser han like godt som alle andre... Da er det bare å vente å snu seg, for å så denge han . *lo litt der ja :!: * PM:Kan ikke venteee på wowwww! gi meg ditt hvis ikke .. vet jeg ikke hva jeg skal!!!!11!11oneone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå