thomasw Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lurte bare på om EyeToy-kameraet funker på en PC? For eks. til webcam bruk?? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv om du har ett... Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv om du har ett... Ja det gjør det men du må ha et program...har selv gjort det men jeg vet ikke om noen side der du kan laste det ned. Jeg fikk det på lan Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg fant jeg fant, bruke "modda" drivere til D-link Cam http://www.ionstorm.co.uk/files/eyetoy_as_webcam.php Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kult. Du som har prøvd det til PC: Funker det like bra som et ordinært webcamera? Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Kult. Du som har prøvd det til PC: Funker det like bra som et ordinært webcamera? Det funker bra ja, funker med MSN også Skal vi se.. skal ta noen bilder og slenge inn her Som du kanskje ser er det jo ikke verdens beste kvalitet men det funker nu greit til mitt bruk Lampe. Dør.. kos.. Drittmobil Windows Movie Maker EyeToy kameraet funker ikke så bra til stillbilder , men synst det funka genialt til Webcam-bruk i MSN Endret 9. februar 2005 av thomasw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå