Heatsink Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Noen spill krever bedre linje en andre! (mer stabilt enn andre) Du har rett og slett for ustabilt nettverk til å spille cs! også på 100mbits lan med venn hvor hans pc ligger på rund 5? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hardu prøvd formatering!? Det hjalp til meg! Lenke til kommentar
lowden Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fiks rates.. Kanskje det er det.. SKriv i console:rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 ikke bruk de rates'a hvis du ikke har så god linje da kjører du 20000, 81, 81 i steden Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg sliter med pakketap og høy ping, jeg har en teori som er at linja som går inn og ut fra bygda her er jalla, siden alle andre jeg kjenner får samme ping og pakketap, mens de andre jeg spiller med som bor i oslo, som har telenor men med 704adsl i steden for 2mbit adsl som jeg har, har halve min ping og har ikke pakketap. Om det er noen som har noe lurt å legge til så tas det alltids i mot, jeg hadde trodd det var noe spyware/brannmur eller noe sånt som ødela, men når kompisene mine får akkurat det samme som men (ping og PL) så må det være linja. sorry viss jeg bumper en gammal tråd, men det -kan- jo være mulig at du(trådstarter) har samme problemet Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 men jeg får det samme på lan hvor de andre får 5 og jeg får 100-500 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 DET var heller litt rart syns jeg! Tror du bør prøve ut en formatering Lenke til kommentar
sjurba Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva er specen på maskina di da? cpu, ram, grafikkort.. S Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 MSI K8N neo platinum 1gb ocz el latency platinum A643200+ 6800gt (66.93) Lenke til kommentar
Vegi Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Dere må faen meg være stokk dumme, Cs kan jo faen meg spilles på eldgamle maskiner, og source krever ikke mye, legg dritten inn på ny så funker d nok ;-) og den som sa noe om ustabilt nettverk er faen meg ustabil *hvor dum går det an å bli?* Endret 9. mars 2005 av Vegi Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 faen meg assa for faen kan godt være det kun er nettverkskort driverene som er skada da.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmmm jeg hadde også dette problemet, og jeg har splitter ny pc.....hmmmm? jaja men da skal jeg ødelegge alle muligheter for nettverk for jeg hadde j**** høy ping før men for ca en uke siden datt pingen langt ned og nå spiller jeg vell med 50 i gj.snitt. Mulig du bare måtte vente...kan det ha noe med lasting av map f.eks? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Fiks rates.. Kanskje det er det.. SKriv i console:rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 ikke bruk de rates'a hvis du ikke har så god linje da kjører du 20000, 81, 81 i steden Nå snakker vi CS:S her IKKE 1.6 de ratesa der er jo helt på jorde når det gjelder den linja hans, litt i høyeste laget på 100Mbit oxo.. Skru ned rates du, så skal du se at ting forbedrer seg drastisk. Er jo ikke noe rart du har så høy ping med de ratesa der.. De er jo mye høyere enn standar til og med.. prøv deg frem til du får en fin ping du...Litt rates tips til source spillere av source spillere ikke 1.6 spillere Bruker 20000 30 30. Edit: ang standar rates så ble jeg ikke så sikker lenger, rett meg hvis d er nødvendig Endret 11. mars 2005 av Havon Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hm! steam driver på å laster ned hele tiden mens det kjører, viss du lar det kjøre litt så det får lastet seg ferdig så kan du se om det kommer seg? Viss det kun er mens steam er på. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hm! steam driver på å laster ned hele tiden mens det kjører, viss du lar det kjøre litt så det får lastet seg ferdig så kan du se om det kommer seg? Viss det kun er mens steam er på. Tror nok heller på å senke rates ja... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Formatering hjalp ingen verdens ting, jeg gir opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå