Gå til innhold

sinnsyk høy ping på meg! er det noe galt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med pakketap og høy ping, jeg har en teori som er at linja som går inn og ut fra bygda her er jalla, siden alle andre jeg kjenner får samme ping og pakketap, mens de andre jeg spiller med som bor i oslo, som har telenor men med 704adsl i steden for 2mbit adsl som jeg har, har halve min ping og har ikke pakketap. Om det er noen som har noe lurt å legge til så tas det alltids i mot, jeg hadde trodd det var noe spyware/brannmur eller noe sånt som ødela, men når kompisene mine får akkurat det samme som men (ping og PL) så må det være linja.

sorry viss jeg bumper en gammal tråd, men det -kan- jo være mulig at du(trådstarter) har samme problemet

Lenke til kommentar

Dere må faen meg være stokk dumme, Cs kan jo faen meg spilles på eldgamle maskiner, og source krever ikke mye, legg dritten inn på ny så funker d nok ;-)

og den som sa noe om ustabilt nettverk er faen meg ustabil *hvor dum går det an å bli?*

Endret av Vegi
Lenke til kommentar

hmmm jeg hadde også dette problemet, og jeg har splitter ny pc.....hmmmm?

jaja men da skal jeg ødelegge alle muligheter for nettverk for jeg hadde j**** høy ping før men for ca en uke siden datt pingen langt ned og nå spiller jeg vell med 50 i gj.snitt.

Mulig du bare måtte vente...kan det ha noe med lasting av map f.eks?

Lenke til kommentar
Fiks rates.. Kanskje det er det.. SKriv i console:

rate 25000

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

ikke bruk de rates'a hvis du ikke har så god linje

da kjører du 20000, 81, 81 i steden

Nå snakker vi CS:S her IKKE 1.6 de ratesa der er jo helt på jorde når det gjelder den linja hans, litt i høyeste laget på 100Mbit oxo.. Skru ned rates du, så skal du se at ting forbedrer seg drastisk. Er jo ikke noe rart du har så høy ping med de ratesa der.. De er jo mye høyere enn standar til og med.. prøv deg frem til du får en fin ping du...Litt rates tips til source spillere av source spillere ikke 1.6 spillere :yes:

Bruker 20000 30 30.

Edit: ang standar rates så ble jeg ikke så sikker lenger, rett meg hvis d er nødvendig

Endret av Havon
Lenke til kommentar
Hm! steam driver på å laster ned hele tiden mens det kjører, viss du lar det kjøre litt så det får lastet seg ferdig så kan du se om det kommer seg? Viss det kun er mens steam er på.

Tror nok heller på å senke rates ja...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...