Heatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) jeg har akkurat fått meg CS:S men jeg har det problmet at jeg har en ping på mellom 300-500 samme hvilken server jeg er på. de andre spilleren har snaut 100. jeg har telenor ADSL 712/128 og jeg har ca 100 i ping på Americas Army. er det noe galt i akkurat dette spillet eller har jeg simpelten for dårlig internett? irreterende og få meldingen "OMG kick the lagger!!!" over alt Endret 8. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ikke spill CS. Det er jo så gammelt og kjedelig. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...hvorfor+spiller Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, source er jo gammelt...(ironi) Og du hjelper han heller ikke! Prøv programmet Netlimiter, da kan du se etter om det er noen programmer som tar opp linjen din! (spyware, f. eks.) Jeg kjører samme hastighet som deg, bare jeg har Canal Digital og jeg ligger konstant på 15-30 i ping. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Plomma2, kom med konstruktiv hjelp i steden. Du kan forsøke DinSide's surfometer for å sjekke om Telenor gir deg den hastigheten du har krav på. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Plomma2, kom med konstruktiv hjelp i steden. Du kan forsøke DinSide's surfometer for å sjekke om Telenor gir deg den hastigheten du har krav på. 691/67 halvparten av upload Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan vær du har brannmur som fucker? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) litt etter jeg åpner steam sier kasperskybrannmuren at jeg har fått et "DDoS attack, sucsessfully repulsed". kan det være noe? til sovietpig: jeg har ingen nedlastinger. Endret 8. februar 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 skru av sånnt nedlastninger før du spiller, det er veldig lurt og gjøre Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Om du hadde lastet ned med Dc++ så er det i blant det ikke lukker seg med en gang og kan fortsatt drive selv om du lukket det. Kan skyldes andre ting som tar linja siden du ikke hadde så bra linje ut. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dersom han sier at han ikke laster ned, så tror jeg at han er en så oppegående person at han faktisk vet at han ikke laster ned... Men det jeg tror det kan være er en spyware eller noe lignende som stjeler linjen. Så jeg anbefaler deg nok en gang til å laste ned netlimiter, eller et lignende program som kan overvåke internettbruket ditt. Kanske du får et svar da... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis du er sikker på at du er helt fri for spy-/adware og virus, så vil jeg anbefalle deg å ta kontakt med Telenor for å få satt opp hastigheten på nettet. Mange får treigere internett en de har krav på, og leverandørene pleier å være greie og sette opp hastigheten. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ikke spill CS. Det er jo så gammelt og kjedelig.http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...hvorfor+spiller Han bad ikkje om hjelp til og slutte og spele eller finne andre spel. Han bad om hjelp til pingen sin. Kor vansklig er det og trykke inni den lille nøtta di? Første svar i posten, også slenge slik med kjeften? Og kva gjer du her inne på CS delen av forumet? Om du ikkje liker CS så kan du vel stikke på ei anna side og plage andre? Eller er du her kun for og plage oss? Dessuten er ikkje CS:S gammelt og kjedlig, du er kjedligere. Sånne burde vore utestend herifra dette forumet. Kun problem med dei. Adios... nå skal eg spele CS! Endret 9. februar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hvis du er sikker på at du er helt fri for spy-/adware og virus, så vil jeg anbefalle deg å ta kontakt med Telenor for å få satt opp hastigheten på nettet. Mange får treigere internett en de har krav på, og leverandørene pleier å være greie og sette opp hastigheten. Det er jo ikkje farten det er noke problem med. Kan jo glatt spele CS med 100 i ping på ei ISDN linje også. Eg ville ha formatert makina, og lagt inn alt fra starten av. Kjøyre windowsupate beskytta ( bak nat, firewall etc) Endret 9. februar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har en del spywareprogrammer: MS antispyware, kaspersky eScan, spybot S&D, CWcheddar og Ad-Aware se. har garantert ingen p2p programmer som kjører heller, i følge netlimiter så er det ingen ting som tar av linja i windows i alle fall. Lenke til kommentar
ELF Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Prøv og gå innpå settings på steam, også internett og sjekk at Internet conection står på rett! Det fikset problemet for meg.. ELF.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har prøvd alle de på internett connection Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 har nå kjørt litt andre spill: ut2k4: 80-120ping AA: 50-80ping har også vært oppi 500på Cs og Hl dm nå, problemet var der fra første dag. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 JEg har også det samme problemet, målte hastigheten min å jeg har mer hastighet enn jeg har krav på! ligger på 80-100 i source, å har en 704kbits linje! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ikke spill CS. Det er jo så gammelt og kjedelig.http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...hvorfor+spiller Han bad ikkje om hjelp til og slutte og spele eller finne andre spel. Han bad om hjelp til pingen sin. Kor vansklig er det og trykke inni den lille nøtta di? Første svar i posten, også slenge slik med kjeften? Og kva gjer du her inne på CS delen av forumet? Om du ikkje liker CS så kan du vel stikke på ei anna side og plage andre? Eller er du her kun for og plage oss? Dessuten er ikkje CS:S gammelt og kjedlig, du er kjedligere. Sånne burde vore utestend herifra dette forumet. Kun problem med dei. Adios... nå skal eg spele CS! Du så at det var Trulzern som laget tråden om "Hvorfor spiller dere CS?", litt ironisk når han spiller det selv. Var vell det Plomma2 mente. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 tråden het "hvorfor spiller dere CS?" ikke "cs suger jeg spiller det alldri" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå