Tjofle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det noen her som har erfaringer med Chieftec BX-serien? Jeg tenkte å kjøpe LBX-01 (og mye annet stuff) fra psdata og en papst 120mm vifte fra en venn som ikke kan montere den pga plassmangel i kabinettet. Problemet er at papst viften er 120x120x25, men chieftecviften på psdata er 120x120x38. Så jeg lurte på om det bare er å skrue viften rett i eller om det er slike skuløse løsninger som bare passer til en type vifte. 25mm viften blir jo for liten til å feste i klipps beregnet for 38mm. Huff, litt rotete spørsmål, men jeg håper dere forstår hva jeg mener.... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Den chieftec viften er bare feitere... samme feste måte (skruer) Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ok, takk. Mange av chieftec viftene bruker jo disse "flotte" lilla skrueløse anordningene. Men dersom viften festes med skruer går det jo greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå