X-Fiesta Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dette er ikke en stor sak, men kunne alle dere med "juleavatarer" ta en titt i kalenderen? Der vil der se at vi nå er i februar, og at jula faktisk er over... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tenkte litt på det jeg også. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå erre jul igjen, ja nå erre jul igjen, og jula varer helt til påske. Nei, det er på tide å bytte nå ja. Men dette er vel en melding til brukerne, og ikke noe tilbakemelding om forumet? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Nå erre jul igjen, ja nå erre jul igjen, og jula varer helt til påske. Nei, det er på tide å bytte nå ja. Men dette er vel en melding til brukerne, og ikke noe tilbakemelding om forumet? Ja, er enig i at det er til brukerne, men det er da OM forumet også...? Og hvor skulle jeg ellers poste det? Opppps, "Off topic" hadde kanskje vært mer riktig... Får rapportere meg selv, og spørre en moddis... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 <--- Som sagt, julen varer helt til påske Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hjemme hos meg er det jul 24/7, året rundt Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hjemme hos meg er det jul 24/7, året rundt Blir du aldri lei? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg har traumer fra barndommen når det gjelder jula og julaften, derfor har jeg juleavatar for å late som at jeg er veldig glad i julen... ye right... bytter nå edit: avatar: THE CLAW!!!!1! Endret 9. februar 2005 av Feh Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jula varer helt til påske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå