Flamy Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -MP3: Ja. Form: -Format: Klapp. -Vekt: maks 120gr -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. 6610, over 128x128 pixlers oppløsning. Pris: Jeg har ca 3500kr til rådighet Diverse: -Merke: Har vært veldig fornøyd med Sony Ericsson, men prøver gjerne et annet merke. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Nei. -triband: Ja. -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Ja. -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen. -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -UMTS/3G: Ja -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ja. -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Liker å ta bilder. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Samsung D500.. Form: -Format: Klapp. Jeg har ca 3500kr til rådighet Endret 8. februar 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 HVis du kan unnvære et par av funsjonene, er d500 et veldig bra alternativ for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå