sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kvikklunsh, melkesjokolade og porøs melkesjokolade.. åh...trodde du skulle svare: "Dr.X" jeg.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kvikklunsh, melkesjokolade og porøs melkesjokolade.. åh...trodde du skulle svare: "Dr.X" jeg.... Og hvorfor trodde du det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kvikklunsh, melkesjokolade og porøs melkesjokolade.. åh...trodde du skulle svare: "Dr.X" jeg.... Og hvorfor trodde du det? nei det vet jeg ikke...noe som falt meg inn..... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Milkyway og kokesjokolade Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 freia dronning sjokolade, type kokesjokolade freia appelsinkrokan melkesjokolade. krokan rull. en jalla sjokolade fra rema, kjempe stor plate sjokolade me sån puffet ris i. Selges enda den sjokoladen som så ut som en appelsin ? Husker den hadde noen artige reklamer. Med denne sjokolade appelsinen som trillet over alt, for å så dette i gulvet og dele seg opp i noen fine sjokolade båter. Den var god den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kvikklunsh, melkesjokolade og porøs melkesjokolade.. åh...trodde du skulle svare: "Dr.X" jeg.... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Stratos. (I biter) AHHHHH...... Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 twix stratos toblerone og kinderegg. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bueno - fordi det betyr "lækkert" på norsk Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Cuba herjer gata Støttes. Blå Cuba var enda bedre, men forsvant etter bare kort tid (ca. 1995). Var det fordi Fidel ikke likte kombinasjonen Blå og Cuba? Lohengrin og Troika er klassikere (faktisk ganske gamle). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Freia HelnøttFirkløver Lion Troika Hobby Milkyway Stratos Kvikklunsj Og annen ren sjokolade(som i: ikke candybar opplegg, snickers osv) generellt Sjokolade 3647252[/snapback] Milkyway, Hobby og Troika er jo definitivt candybar-opplegg?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Banansjokolade, toppris og peanøttkubbe Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 freia dronning sjokolade, type kokesjokoladefreia appelsinkrokan melkesjokolade. krokan rull. en jalla sjokolade fra rema, kjempe stor plate sjokolade me sån puffet ris i. Selges enda den sjokoladen som så ut som en appelsin ? Husker den hadde noen artige reklamer. Med denne sjokolade appelsinen som trillet over alt, for å så dette i gulvet og dele seg opp i noen fine sjokolade båter. Den var god den. 3654649[/snapback] Den selges nok bare i utlandet, men den var utrolig god. Kjøpte en når jeg var i London, og fy faen den var god .. Men den beste sjokoladen er uten tvil Bocca Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg sitter og spiser Dumle Snacks.. Den var meget god Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Lite som slår god norsk melkesjokolade Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 freia melkesjokolade og firkløver spiser egentlig det meste av sjokolade da Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Det meste av sjokolade liker eg! Spesielt hvit sjokolade! Endret 5. desember 2005 av mafiaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå