SumSar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Twix Snickers Stratos Kvikklunsj Smil Melkesjokolade Kindereggsjokolade Appelsinsjokolade. crispo Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Liker det meste jeg Steel Bar (peanut) Melkesjokolade Fruktnøtt Snickera Troika Lion Stratos New Energy Kvikk Lunch Hvit toblerone likte jeg godt før, men en periode fikk jeg litt for mye av den. Nå er den bare kvalmende.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 For meg må listen være noe som dette: Firkløver. Kvikklunsj Vanlig melkesjokolade fra Freia. Smil Kan vel i samme slengen innrømme at jeg bevilger meg selv en sjokolade mange ganger i uken – er litt av en sjokoholiker. Noen andre med samme "diagnose" her? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ... - er litt av en sjokoholiker. Noen andre med samme "diagnose" her? Når jeg var "i toppform" klarte jeg fint et kg+ i uken (ca en 200g plate hver dag mandag - fredag, +litt ekstra i helgen ), har trappet ned nå. Men det blir en liten dose hver dag Sp+ Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hobby Troika Melkesjokoloda. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Snickers. støtter den EDIT: denne burde også være med http://www.kraftfoodsnordic.com/gfx/Medium...um_darkmilk.jpg Endret 8. februar 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Syntes lion er knas jeg Syntes de har blitt mindre med tiden jeg , og til samme pris virker det som ...noen som kan bekrefte? Det er sikkert bare du som blir større. Spis mindre Lion. Hmm, er det bare jeg som liker Bocca her? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Melkesjokolade og Stratos Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sier bare: Freia Apelsinsjokolade. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 og toblerone *Savne ....... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 og toblerone Lages SoHo lengre? Har ikke sett den i butikken på år. Alt som er godt taes jo vekk fra butikkhylene. Husker noen Snack Pack? Skjønner ikke hvorfor de tok vekk den. Og hvem husker vel ikke "Mot i brøstet potetgullet" med bilde av Sven Nordin på pakken. Det ble også fjernet... ARGH Lenke til kommentar
-Kimmi- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Melkesjokolade (Freia) Lion Kvikklunsj Cuba New Energy Nonstop + mye mer..... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ahh... Noen som husker disney-sjokoladen som ble solgt for ca 10 år siden? *Mimre* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lages SoHo lengre? Har ikke sett den i butikken på år. den lages nok ikke lengre nei Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Melkesjokolade, Japp og Snickers Soho var også veldig god, var glad pappa jobbet på Nidar den gangen Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ahh... Noen som husker disney-sjokoladen som ble solgt for ca 10 år siden? *Mimre* Husker den som om det var i går. Min favoritt fra barndommen. Hvorfor forsvant den? ARGH.. Nu kom jeg også til å tenke på iskremen ved navnet "FyttiGrisen". Borte er den åsså, kanskje jeg skulle sende brev til Diplom Is. Sendte engang brev til Stabburet angående forsvinningen av "Big One Mexicana". Det funket også, Mexicana kom tilbake. Oppfordrer dere alle til å gjøre det samme om et produkt dere digger, forsvinner Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har sluttet å spise godteri, men den jeg syntes var best var Troika. namenam! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ja, hvorfor forsvant Stratos med nøtter? Endret 8. februar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå