vammaveien Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 TEST: GNR TS700 GNR er for mange i Norge et ukjent merke. Modellen TS700 er en rimelig 17-tommer med gode spesifikasjoner på papiret. Hvordan klarer den seg mot de utallige konkurrentene? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Audun265 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er stor skrift på alt på den siste siden, kanskje gjør den vanlige teksten til normal størreles og ikke stor blod skrift. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Dette så jo ut som en god skjerm. 2 slike i et dual oppsett til den nette summen av 4300,- var jo overhode ikke ille Hvordan vil denne være opp mot f.eks 1770? Endret 8. februar 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så ut som en veldig bra skjerm, kanskje min neste, driver å ser på nye skjermer. ps: fiks siste side av testen, alt er i stor bokstaver. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva slags browser kjører dere som har trøbbel med siste side? EDIT: Feilen skal være rettet nå - den var ikke synlig i IE og Firefox. Takk til dere som sa i fra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Enda en skjerm i det relativt uinteressante "17-tommers-havet" greit nok. Den er jo billig ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) mon tro om dette kunne være en grei skjerm for min søster? hennes bruksområder er web surfing og film. hun er på jakt etter en rimelig 17" lcd skjerm med maks pris 3000,- så 2150,- pluss frakt for denne 17" er da ikke avskrekkendes i det hele tatt. ang. pixel feil på denne skjermen som skal være TCO03 godkjent, hvor mye må til før man kan få en ny på garanti? Endret 8. februar 2005 av Prelude Lenke til kommentar
toretors Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 3 pixler er vel standard, ellers har man angrefristen. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hei, På GNR 17" er det tre pixler + som fører til bytting! InfoCare tar seg av DOA, Pixelfeil etc. Ellers en grei, god og billig skjerm Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Endret 8. februar 2005 av Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis det ikke spiller en stor rolle om det er DVI eller ikke på skjermen, og høyejustering ikke spiller noen rolle, mens pris spiller en ganske stor rolle. Vil dette være en skjerm å satse på da? I og med at den er så billig(!!) Og visstnok fungerer bra til vanligbruk og spilling, skal heller ikke bruke den så mye til FPS spill, men blir som en 2nd monitor til surfing og MMORPG spill.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei, På GNR 17" er det tre pixler + som fører til bytting! InfoCare tar seg av DOA, Pixelfeil etc. Ellers en grei, god og billig skjerm Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg og toretors, takker. da har jeg fått det jeg trenger å vite, da kommer jeg til å henvise min søster til testen og så får vi se hva hun ender opp med. juke, pirke pirke. morro det, og ja, jeg og syns det var litt merkelig med 'Nesten ikke tegn til etterslep' på konklusjonen når omtalen lyder som der ikke eksisterer noe etterslep i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå