TimeBomb Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hallah Fikk pc`n min fra reparasjon igår, grunnet en feil den hadde: som gjorde at pc`n ble uuuuutruligt treg under oppstarten, og når jeg var på skrivebordet..... Aner ikke hvorfor dt har hendt engang =S Og når den har vært på reparasjon ett par dager, så har de vell virus sjekket den? så det kan jeg sikkert utelukke.... Det andre problemet som kom 1time før pc`n ble utroligt treg, var at det plutselig Stod Begrenset eller ingen tilgang til nettet Har sjekket på ett annet forum, og de sa at man kan laste ned en sp2 fix, så dette problemet gikk bort...Men den trenger jeg ikke lengre, siden jeg har sletta Sp2 :!: Kom bare til å tenke på at den Fixxen for sp2 umuligt kan være svaret, siden jeg aldri har hørt om at pc`n gikk ned 90% i ytelse sammtidigt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så prøv å installer SP2 da vel, siden du mistenker at dette er grunnen! Lenke til kommentar
TimeBomb Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 har jo Uinstallert Sp2 fordi jeg ikke fikk internett tilgang på grunn av service pack møkka.... Men at pc`n er treig som ett helvette, er nok ikke sp2`n sin skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå