Gå til innhold

Gainward TI 4600 Golden Sample !?|

Dr.X

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Har det beste Gainward Geforce 4 kortet og jeg syns at jeg får en for liten 3DMark 2001Se poensum...

(Ellers fungerer den SMOOOOOTH!)

Jeg får rundt 9500 poeng på Defaulten og rundt 11000 på det laveste! Har oppdatert de nyeste VIA 4in1 drivere også.(jeg syns heller de påvirka negativt!?) Er dette en lav default score?? Hva får dere? Hva burde jeg få med et slikt kort?

Håper dere kan hjelpe!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lite ja.

Får 12500 på default med mitt asus ti4600 325/730

xp1800 klokket til 2k

512 mb crucial.

Satt og tweaka på instillingene i to dager. (Bios og skjermsettinger)

Regner med at det er disse som er problemet.

Hadde litt treghet før jeg brukte 29.42 driverne med ref fix.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei slike poster...fin dere en som allerede er påbegynt.

JJ..d var dagens moralpreke :razz:

Angående scoren din så kommer det an på om du har en fresh-installasjon av Os'et dit (XP,win2k osv).

Ellers så syns jeg du ikke skal klage jeg får bare 1300 :wink:

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-06-19 15:09, Dr.X skrev:

Heisann!!

Har det beste Gainward Geforce 4 kortet og jeg syns at jeg får en for liten 3DMark 2001Se poensum...

(Ellers fungerer den SMOOOOOTH!)

Jeg får rundt 9500 poeng på Defaulten og rundt 11000 på det laveste! Har oppdatert de nyeste VIA 4in1 drivere også.(jeg syns heller de påvirka negativt!?) Er dette en lav default score?? Hva får dere? Hva burde jeg få med et slikt kort?

Håper dere kan hjelpe!!

har du det kortet med Firewire? Har hørt at de som har det får litt dårligere score pga at den funksjonen på kortet drar litt ressurser! Men kan ikke bekrefte dette selv!

/Steinih :smile:

Lenke til kommentar

Hei,

Har ikke tweaka noen ting. Jeg tror jeg fikk bedre Score for litt siden.. Jeg mener å huske at det var litt over 10.000 på defaulten. Etter det oppdaterte jeg Detonator'n og 4in1 Drivere! Hmm... Hva får dere i PCMark 02 da? Jeg får teste et par ganger til, kanskje jeg får bedra da!?!

Lenke til kommentar

Hei,

Har ikke tweaka noen ting. Jeg tror jeg fikk bedre Score for litt siden.. Jeg mener å huske at det var litt over 10.000 på defaulten. Etter det oppdaterte jeg Detonator'n og 4in1 Drivere! Hmm... Hva får dere i PCMark 02 da? Jeg får teste et par ganger til, kanskje jeg får bedra da!?!

Lenke til kommentar

Firewire-funksjonen, som de kaller det, er egentlig bare et ekstra PCI Firewire-kort. Så det skal ikke trekke ned scoren. Selv får jeg bare litt over 10100 3DMarks, noe som gjør meg heller lite fornøyd. Fikk 300 poeng mer med Club 3D sitt Ti4600.. Og det er i overklokket tilstand. Dessuten er Gainward-kortet mindre stabilt på de samme klokkefrekvensene.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg tror at 3dMark - Scoren var høyere før jeg laste ned de nye VIA 4in1 Driverene! Burde man kanskje avinstallere de gamle først også legge inn de nye?? Hvor bra er dette kortet(uten firewire) i forhold til de andre Ti 4600 kortene? Jeg har lest at det er veldig bra og jeg er kjempe fornøyd! 10000 3Dmark poeng i default er jo nok da...(Build 200)

I hvertfall nok for å spille de nyeste spillene på maxiamal detail og oppløsning! Jeg kan bare råde alle andre til å kjøpe dette kortet! Om jeg får 1000 Poeng mindre gjør egentlig ikke meg noe...(det som er kult med kortet er at det er rosa..matcher til hovedkortet mitt!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...