Sprinkle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei alle sammen! Jeg sitter på et høytalerpar av typen Jamo Extreme X3M 10" Link I utgangspunktet ønsket jeg å beholde disse for så å kjøpe center og bakhøytalere slik at jeg fikk komplett hjemmekinolyd. Etter å ha forhørt meg med diverse forhandlere har jeg blitt anbefalt å selge disse til fordel for å kjøpe et sett med høytalere. Stemmer det at dette er det beste alternativet? Hva vil i så tilfelle være en passende pris på høytalerne? Takk for inspill... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke så veldig mye peiling på pris. Men kan kanskje spørre min far om pris, siden han jobber i Jamo. Det skal vel gå bra med de høytalerne, og andre bakhøytalere? Hvis jeg forsto deg rett da. Lenke til kommentar
Sprinkle Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg må ærlig innrømme at jeg her ikke veldig peiling på høytalere (selv om jeg liker å tro det), men forklaringen jeg fikk var at mine høytalere var 4 ohm, mens de aller fleste av høytalerene som selges i dag er 6 ohm. Dette var ikke helt heldig ble jeg fortalt... Videre ble jeg anbefalt å ha alle høyttaler-komponentene fra samme leverandør (og helst samme serie) for å få et optimalt resultat. Lenke til kommentar
Sprinkle Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ingen flere med innspill? Hadde håpet på litt mer hjelp. Men kan kanskje spørre min far om pris, siden han jobber i Jamo. Om du har mulighet til dette hadde jeg blitt fryktleig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå