willbend Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvordan få bort flickering i denne appleten enklest mulig? import java.applet.*; import java.awt.*; public class dag extends Applet implements Runnable { Thread ball; int x=200; public void start() { ball=new Thread(this); ball.start(); } public void run() { while(Thread.currentThread()==ball) { repaint(); try{ Thread.sleep(1); x++; if(x==500) { x=200; } } catch(InterruptedException e) {} } } public void paint(Graphics g) { setBackground(Color.black); g.setColor(Color.yellow); g.fillOval(x,200,20,20); } } Endret 8. februar 2005 av willbend Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Bruk double buffering. Ta en titt her for et eksempel. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Kan noen skrive om koden for meg? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva om du prøver selv og spør hvis du står fast? Lenke til kommentar
willbend Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg står fast Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva er det du står fast på? Tror ikke det kan gjøres enklere enn den koden på linken jeg postet i forrige post. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Greide det nå,,men det tok faen meg hele kvelden. Er ikke helt stø i java enno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå