Joachim_F Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Activision har fortalt at de vil lansere to nye Call of Duty-spill. I tillegg har de blitt nødt til å utsette lanseringen av Doom 3 på Xbox og den PC-baserte ekspansjonspakken Resurrection of Evil. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Dette er gode nyheter:) ..Quake.. Gleder meg allerede Endret 8. februar 2005 av Snabben Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Litt mer info om DooM 3, xbox-release Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Activision har fortalt at de vil lansere to nye Call of Duty-spill. Er det her snakk om expansions, eller ny engine? Er vel det eneste spillet som fortsatt bruker Q3 engine....(?) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det neste Call of Duty 2 vil vel sannsynligvis ikke bruke Quake 3 motoren. De har vel såvidt startet... kanskje 3-4 måneder inn i utviklingen. Personlig så håper jeg på Source motoren. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 av en eller annen grunn så er bevegelser i moh og cod veldig seige i forhold til Day of Defeat (ww2-mod til half-life). Håper at de forandrer på dette i det neste spillet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det neste Call of Duty 2 vil vel sannsynligvis ikke bruke Quake 3 motoren. De har vel såvidt startet... kanskje 3-4 måneder inn i utviklingen. Personlig så håper jeg på Source motoren. Hehe... Ikke så overraskende med tanke på avataren din Hva med Far Cry...? Mer stillehavskrig... MOH2 var en skuffelse således. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 av en eller annen grunn så er bevegelser i moh og cod veldig seige i forhold til Day of Defeat (ww2-mod til half-life). Håper at de forandrer på dette i det neste spillet. Personlig synes jeg hvordan folk beveger seg i moh, cod (og rtcw for den saks skyld) var en velkommen forandring på Q3 motoren hvor player characters løp i 120 km/t og hoppet deretter. Vet ikke noe om nevnte mod dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg