Joachim_F Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Novalogic har nå kunngjort Delta Force: Reloaded, en ny og moderne versjon av det opprinnelige Delta Force-spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det kan bli jæveligt bra Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Bra. Delta force var genialt, og det eneste virkelig gode spillet til nå i serien... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fytti rakkern dette ser eg frem til huser back in good old days:love: , pokker det spillet var krevende med sin voxel motor azzå hehe. Kan bli bra dette! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg er sikker på at spillutviklerene har bugs i huset mitt. for mange år siden sa jeg at de burke lage super gameboy, og det kom. og mange andre ting jeg så de bør lage har de lagd, og det er ikke mange ukene siden jeg satt og spillte DF og sa at de bør lage en ny version av det orignale spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg er sikker på at spillutviklerene har bugs i huset mitt. for mange år siden sa jeg at de burke lage super gameboy, og det kom. og mange andre ting jeg så de bør lage har de lagd, og det er ikke mange ukene siden jeg satt og spillte DF og sa at de bør lage en ny version av det orignale spillet haha funny sammentreff da :!: Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Må nesten få meg det da..har ikke kjøpt ett DF spill siden DF2..som jeg fremdeles spiller (over nett seff.) :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 delta force serien er utroleg artig på lan, så dette gleder eg meg til. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 det første spillet jeg kjøpte? husker jeg spillte demoen ufattelig mange ganger... Satt senest igår og så på cdèn, men etter mange mange forsøk på å installere det på mer moderne pcer, la jeg raskt vekk tanken. Tviler jeg noengang kan få deltaforce1 feelingen tilbake kan håpe Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jaja, det er tross alt litt lettere enn å måtte finne på noe nytt. Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan bli bra det da - JointOps er ikke helt ferdigspilt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg