Gå til innhold

Har kjøpt høytalere å sub, kan di være gode?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å ha hørt settet kan jeg nesten med sikkerhet allerede si at det er "crap", dette med noen få enkle pekepinner:

 

- Effekttåligheten oppgis i PMPO effekt og ikke i RMS & Peak watt (man kan få hvilken som helst høyttaler til å se bra ut på papiret hvis man oppgir PMPO effekt. PMPO effekt sier absolutt ingen ting om hvordan høyttaleren vil låte). Produsenter med litt skamvett oppgir ikke PMPO effekt. (Misforstå meg rett, watt er jo ikke alt, tvert imot. Men å kun oppgi PMPO effekt....give me a break).

 

- Det er velidg begrenset hva man kan få av kvalitet når man kjøper et høyttaler-sett til 360 kr.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Til prisen: dårlig. (Du kan sikkert få tilsvarende på Datakjeden/DI/Mamoz etc. for ca. 250,- Frakt er uforholdsmessig dyrt på billige høyttalerpakker, da de veier mye og har stort volum.)

 

EDIT: Her finner du link til utvalget hos Mamoz.

 

Jeg vil på generell basis si at det meste Netthandelen.no selger er av så som så kvalitet.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Hvis du har mye penger og bare er ute etter å skaffe deg mest mulig spennvidde innenfor din erfaring når det gjelder høyttalerpakker for pc, mener jeg nesten du har gjort et bra kjøp. Da vil du mest trolig få et referansesett der du kan erfare hvordan det IKKE skal låte.

 

Er du derimot ute etter "bra" lyd for en jææævlig billig penge, har du mest trolig bomma totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...