-Tori- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har kjøpt Dallas 700 Subsystem eller noe sånt, andre som har kjøpt det og har erfaring? Jeg lurer iallefall på om det er et godt kjøp. Jeg betalte 360 kr med frakt for det. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Uten å ha hørt settet kan jeg nesten med sikkerhet allerede si at det er "crap", dette med noen få enkle pekepinner: - Effekttåligheten oppgis i PMPO effekt og ikke i RMS & Peak watt (man kan få hvilken som helst høyttaler til å se bra ut på papiret hvis man oppgir PMPO effekt. PMPO effekt sier absolutt ingen ting om hvordan høyttaleren vil låte). Produsenter med litt skamvett oppgir ikke PMPO effekt. (Misforstå meg rett, watt er jo ikke alt, tvert imot. Men å kun oppgi PMPO effekt....give me a break). - Det er velidg begrenset hva man kan få av kvalitet når man kjøper et høyttaler-sett til 360 kr. Endret 8. februar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Same- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er vel 99% sikkert at de suger totalt. Sorry kamerat Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Til prisen: Helt greit. Ellers: Revva Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Til prisen: dårlig. (Du kan sikkert få tilsvarende på Datakjeden/DI/Mamoz etc. for ca. 250,- Frakt er uforholdsmessig dyrt på billige høyttalerpakker, da de veier mye og har stort volum.) EDIT: Her finner du link til utvalget hos Mamoz. Jeg vil på generell basis si at det meste Netthandelen.no selger er av så som så kvalitet. -KJ Endret 8. februar 2005 av jevel Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje en fordel å spørre FØR du kjøper? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror nok jeg ville brukt pengene på et litt mer etablert og "sikkert" merke.. Logitech X-230, Creative P380, Creative T2900 eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er sikkert mye bra også uteom de kjente varene.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Det er sikkert mye bra også uteom de kjente varene.. Yahoo!! Endelig litt håp!! Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er sikkert mye bra også uteom de kjente varene.. Altec Lansing btw: Iron Maiden ruler Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er sikkert mye bra også uteom de kjente varene.. Det er sikkert sant... Men bare for å få det klart.. Jeg ville valgt mellom flere merker enn Creative og Logitech.. Er selvfølgelig ikke bare de som leverer gode sett til under 500 kr. (prisen tatt i betrakning).. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis du har mye penger og bare er ute etter å skaffe deg mest mulig spennvidde innenfor din erfaring når det gjelder høyttalerpakker for pc, mener jeg nesten du har gjort et bra kjøp. Da vil du mest trolig få et referansesett der du kan erfare hvordan det IKKE skal låte. Er du derimot ute etter "bra" lyd for en jææævlig billig penge, har du mest trolig bomma totalt. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 kom med tilbakemeldinger når du har fått systemet... gleder meg til å høre :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå