Lintvedt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Driver å skjekker ut noen kabinetter nå. Har veldig lyst på dette: Sunbeam UV Plexi Noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Noen tester? Er kvaliteten bra? Bra til casemodere? Eller noen som vet noe om dette kabinettet? Så post det her... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg lover deg det kabinettet blir du lei av etter 5 min... Har selv sett det og det er rett og slett kjedelig... Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kjenner en del som har d kabinette å dem synes det er upraktisk.. det er fult av fingeravtrykk etter noen dager så så er det så mange viftehull at du får en H******s bråk vis du skal "fylle" alle! Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 En kamerat av meg har det (Uten leds) Det er null fingreavtrykk! Men jeg vet ikke jeg :S Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det blir mye finger avtrykk vis du tar mye på det men jeg tror at vis du vasker det regelmessig så går det vell... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=208889 Ja, stort casemodpotensiale!! Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Så det er ingen som synes dette er et bra kabinett? På noen som helst måte? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Så det er ingen som synes dette er et bra kabinett? På noen som helst måte? tror det eneste bra med det kabbisset er at det holder datadelene oppe fra gulvet.... Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det som kameraten min har ser sinnsykt fett ut da. Skjønner ikke at noen synes det ser fett ut Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det som kameraten min har ser sinnsykt fett ut da. Skjønner ikke at noen synes det ser fett ut fikk ikke helt med meg problemstillinga der??? Men jeg er enig med ketchez.... det er ikke mye man kan gjøre med et sånt kabinett... 0 vannkjøling... masse vifter = bråk... lite man kan gjøre på selve kabinettet også... Men har du lyst på det??? Så kjøp det... Det vi sier her er basert på våre meninger Skrollan Edit: leif er ute en tur... Endret 10. februar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 det jeg ikk elker er at det er så mange vifetehull osv.. og at man ser alt rotet.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Om man synes det er pent er smak og behag. Mine erfaringer: Vanskelig å jobbe i. (trust me) Umulig å gjemme alt kabelrotet. Dårlig plass. Har vannkjøling i mitt nå, men jeg måtte plassere radiatoren på utsiden av kabinett og føre slangene igjennom viftehullet i toppen.. Skal kvitte meg med mitt så snart jeg får skaffet penger. Nå skal det sies at jeg har den helt vanlige acryl versjonen uten UV og LED's. men det er omtrent det samme kabinettet. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Om man synes det er pent er smak og behag. Mine erfaringer: Vanskelig å jobbe i. (trust me) Umulig å gjemme alt kabelrotet. Dårlig plass. Har vannkjøling i mitt nå, men jeg måtte plassere radiatoren på utsiden av kabinett og føre slangene igjennom viftehullet i toppen.. Skal kvitte meg med mitt så snart jeg får skaffet penger. Nå skal det sies at jeg har den helt vanlige acryl versjonen uten UV og LED's. men det er omtrent det samme kabinettet. umulig og umulig fru blom, http://www.bit-tech.net/article/114/2 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Om man synes det er pent er smak og behag. Mine erfaringer: Vanskelig å jobbe i. (trust me) Umulig å gjemme alt kabelrotet. Dårlig plass. Har vannkjøling i mitt nå, men jeg måtte plassere radiatoren på utsiden av kabinett og føre slangene igjennom viftehullet i toppen.. Skal kvitte meg med mitt så snart jeg får skaffet penger. Nå skal det sies at jeg har den helt vanlige acryl versjonen uten UV og LED's. men det er omtrent det samme kabinettet. umulig og umulig fru blom, http://www.bit-tech.net/article/114/2 Neivel, men det der krever MYE arbeid! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 nettopp LenniZ.... lite å gjøre... Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Kameraten min sitt kabinett ser ikke rotete ut i det hele tatt. Han har kabelstrøpmer på alle kablene (uv), og har vannavkjøling, ser utrolig bra ut. Men åssen er kvaliteten på dette kabinettet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Min erfaring: Gøy den første måneden... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 er ikke no fint nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå