danno_O Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg fant akkurat ut at hvis jeg ikke bruker pengene mine (maks 1400 kr.) på noe fornuftig snart så kommer jeg bare til å kjøpe pizza og brus for hele lønninga mi... Her er maskina mi i korte trekk: 512 MB Ram Radeon 9100 skjermkort 160GB harddisk Cd-brenner AMD 64 3000 - prosessor 120mm Cpu-vifte (0 kabinettvifter) Kabelsalat PS! Jeg mangler sånn dekkeplate som sitter bak til Hovedkortet (MSI K8T Neo-FSR) Skulle gjerne visst hvor man får kjøpt disse. Kan noen gi meg noe tips til hva jeg kan kjøpe? 1. Det må ikke koste mer enn 1400 kr. 2. Det skal være hardware. (Datatilbehør O.L.) 3. Det skal ikke være Casemods. (har så stygt kabinett) Jeg kommer til å kjøpe noe innen den neste timen så kom med noen tips fort Endret 8. februar 2005 av danno_O Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du skriver ikke hvilket skjermkort du har (kun hvor mye ram det er på det). Men selve prosessorn din etc vil jeg si er bra nok (du får ikke oppgradert noe videre der uten å bruke flere tusen på nytt hovedkort, amd64 prosessor osv.) Jeg vil foreslå: - Mer RAM. - Bytt ut cd-brenner med dvd-brenner. - Kabelholdere for salaten din. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Skal bestille 512 mb ram til nå, og dvdbrenner, men kabelholdere, fungerer de bra? Lenke til kommentar
eivindgh Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 +512 MB RAM: kr 565 -> DVD brenner Dual +/-: 595 Trådløs optisk mus: 200 - > Alternativ: Sett penga inn på sperret konto og spar til flatskjerm: mangler bare ca 600 kr! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Spar/lån 200 spenn og kjøp et 6600gt. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 PS! Jeg mangler sånn dekkeplate som sitter baktil Hovedkortet (MSI K8T Neo-FSR) Skulle gjerne visst hvor man får kjøpt disse. Send en mail til en nettbutikk som selger dette hovedkortet, som regel er de greie og sender et uten noen kostnader hvis de har et ekstra liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå