pringles2k Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sunbeam har lansert sin versjon av Samurai-towerene. Ja, jeg vet det er en god stund siden. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCASA1SI Hva synes dere om kabinettet? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) slettet: Beklager.... Endret 8. februar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er ikke hva vi synes men at du liker det selv Skrollan, det er ikke alle som kan/vil bygge/modde et eget kabinett, de normale dødelige må også kunne ha et ferdigmodda kabbis uten å bli hundset av den grunn spar oss for slike komentarer.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvis du liker det, vil jeg heller anbefale dette, det har 2x120mm vifter, en foran og en bak, og en 80mm vifte over cpu og en over pci området, og best av alt, det har farge display foran! edit: Glemte å si at det også har vftestyring, og håndtak oppå, noe som sikert knekker hvis du benytter deg avd et. Endret 8. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 det var ganske tøft synes ejg faktisk Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 er LCD displayed skikkelig eller bare noe fake shit med bakgrunnslys? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sunbeam har lansert sin versjon av Samurai-towerene. Ja, jeg vet det er en god stund siden. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCASA1SI Hva synes dere om kabinettet? offameg... nå måtte jeg trøste kameraten min Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Synest det bZerk kabinettet lignet på Aero kabinettet til en jeg kjenner... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 For å være erlig så liker jeg ikke OVERDREVET moddete kabinetter. Det går an å ha et ferdigmoddet kabbis, men ikke de som har altfor mye plastikk på seg! Hvis du har litt mer penger så kan du kjøpe et av Lian-Li's moddete kabinetter, de er det rett å slett stil over! Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Syntes det kabbet der var fett jeg, men hade likt en annen farge en sølv! Lenke til kommentar
Wice Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg har sunbeam samurai,og jeg er stort sett fornøyd...Men ja, litt overdrevet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå