Iminzilion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg flyttet på xboxen min og da jeg koblet den til igjen så henger den seg. Jeg kommer til xbox startup logo og får xecuter 2 teksten nederst på skjermen. Men den stopper der, den vil ikke fortsette inn til menyen. Er en xbox med xecuter 2.3b lite chip Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tipper chippen har flyttet seg. sjekk at den står korrekt og si ifra om problemet løste seg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 hmmm. burde ikke den xecuter logoen våre vekke da? eller er det nok med at bare litt treffe for å vise logo? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv og boot den opp med unleshx/slayer unameit på en dvd/cdrw Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Syns nesten det høres ut som dvd rom har løsnet litt, men kan være chipp og. Åpne boxen og sjekk koblinger. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 jeg får bootet de få spillene som jeg har på cd. så jeg trur det er disken Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det kan tyde på at strømkabel eller ide kabelen har falt ut eller noe sånt. Det siste xboxen sjekke før den går til dash er harddisken. DVDrommen blir sjekket før HD'en. DVD rommen din virker, så det er nok harddisken din som sliter litt. Sjekk Xboxen før støv, løse kabler. Chippen din er forresten i orden, ville aldri fått boota om den hadde vært problemet. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 var hdd'en som tok kveld.. stakkers 120gb disk :S Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lag deg en oppstartsdisk med bare et dash, og mediesenter med skikkelige innstillinger, så kan du jo bruke den som vanlig, bare uten disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå