Gå til innhold

Vannkjøling til Sonata.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke er blandt de aller ivrigste overklokkerne, så må det vel være en idè å prøve Zalman Reserator.

Tenker at Sonata`n er en anelse trang, men hvis du går for et sett med utvendig tårn er ikke det noe problem..

Så forresten at Reseratorn får konkuranse i disse dager. Hvor var det nå jeg så det igjen.... jo.. Her

Lenke til kommentar

Fins alltid plass, men det kommer an på hvor mye du vil gjøre med kabinettet da. Må vel sannsynligvis lage et hull til raddisen. Eller så kan du finne på en måte å feste den utenpå kabinettet. Hvis du ikke drar veldig ofte på LAN eller er en veldig ivrig overklokker ville jeg anbefalt deg reseratoren eller det andre settet som ble linka til her. Stille og pent å se på :)

Lenke til kommentar

Uten at jeg er sikker, så innbiller jeg meg at den vifteplassen bak i kassa di, er for 120mm vifte..

Hvis det stemmer er det en glimrende plass å montere radiatoren. Såfremt det ikke blir for trangt mellom raddis og hovedkort/cpu..

Resten av komponentene kan du montere nesten hvor du vil, så det skulle ikke by på trøbbel, uansett hvilket sett du kjøper..

Litt modding må du regne med, men det er liksom litt av kosen da.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ville absolutt gått for aktiv vannkjøling, kjøler bedre, og med vifter på lav hastighet, bråker det ikke mer enn selve pumpa. Du hørte ikke viftene mine på LAN'et vel, og da kjørte jeg dem på fullt ;)

Mvh "Hellfish"

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...