nighttrain Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dersom noen har gode råd om oppsett av P910 for å lese hotmail epost mottas de med takk . Bruker telemors nett (Chess) . Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det går dessverre ikke, da telefonen ikke støtter det. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det går dessverre ikke, da telefonen ikke støtter det. Det går ikke nei, men det er ikke telefonen som ikke støtter det. hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc Men du kan opprette en ny e-post konto på start.no Det gikk fint for meg. Gratis også. Lenke til kommentar
simson Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere. Mente å lese på msn.no et eller annet sted at hotmail ikke støtter e-post på pc heller. Kan sjekke det opp Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere. Mente å lese på msn.no et eller annet sted at hotmail ikke støtter e-post på pc heller. Kan sjekke det opp Hotmail er jo et e-mail program for PC da så jeg skjønner ikke helt hva de har ment der...?!? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere. Mente å lese på msn.no et eller annet sted at hotmail ikke støtter e-post på pc heller. Kan sjekke det opp Hotmail er jo et e-mail program for PC da så jeg skjønner ikke helt hva de har ment der...?!? Det jeg mente er at det gåt ikke an å bruke f.eks. Outlook Express til å lese hotmail post. Stemmer det? Lenke til kommentar
simson Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det jeg mente er at det gåt ikke an å bruke f.eks. Outlook Express til å lese hotmail post. Stemmer det? Nei, det stemmer ikke. Det går fint. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Men har ikke P910 HTML leser da? Hvis den har det så er det vel bare å surfe rett inn på hotmailsiden. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Men har ikke P910 HTML leser da? Hvis den har det så er det vel bare å surfe rett inn på hotmailsiden. Det er mulig. Jeg pleide å gjøre det før, men det ble litt tungvint, og den viser ikke bare e-post, men det kommer masse reklame også på sidene. Mye enklere den vanlige e-posten. Syns jeg da Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig. Her er ett av mange treff på Google: http://windows.about.com/od/customizingwin...l/aa020512a.htm Lenke til kommentar
ct Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Med dette programmet får du Hotmail på P910. Jeg har det på min SX1 og det fungerer utmerket: http://www.handango.com/PlatformProductDet...&topSectionId=0 Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig. Her er ett av mange treff på Google: http://windows.about.com/od/customizingwin...l/aa020512a.htm Microsoft har laget en mulighet for å lese Hotmail via OE, men det vil fortsatt ikke si at man kan laste den ned til en pop/imap klient. Og hvis du leser teksten nøy så ser du at det står at OE egentlig ikke laster ned mailen, OE synkroniseres bare mot Hotmail-serveren. Hadde Hotmail støttet pop/imap så ville du kunne laste ned disse i alle epostklienter som støtter dette. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig. Her er ett av mange treff på Google: http://windows.about.com/od/customizingwin...l/aa020512a.htm Microsoft har laget en mulighet for å lese Hotmail via OE, men det vil fortsatt ikke si at man kan laste den ned til en pop/imap klient. Og hvis du leser teksten nøy så ser du at det står at OE egentlig ikke laster ned mailen, OE synkroniseres bare mot Hotmail-serveren. Hadde Hotmail støttet pop/imap så ville du kunne laste ned disse i alle epostklienter som støtter dette. Jeg har ikke sagt at det støttes. Jeg mener bare at du kan lese Hotmail-eposten din med Outlook Express f.eks. Men dette har ikke mye med saken å gjøre. Trådstarter har nå fått svar på et program til P910. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Går litt i surr, i tillegg til at jeg ikke er en kløpper i engelsk . Men kan man Hotmail på mobilen?? ( i midt tilfelle D500) Endret 9. februar 2005 av Kridal Lenke til kommentar
ct Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tror ikke det, men du kan få det på mobiler med symbian operativsystem... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Feilpostet - flyttes. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tror ikke det, men du kan få det på mobiler med symbian operativsystem... Joda, det går godt an. http://www.reqwireless.com/hotviewer.html Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) wap deg til hotmail.com så står det div felt der du skriver inn brukernavn etc . Det gikk på min nokia 6600 (brukte ikke opera, men den wap saken) Endret 12. februar 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå