Revenant Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg ønsker å få litt input ang. hvilken Dremel modell jeg burde kjøpe. Hva anbefaler DU at jeg kjøper? Ordentlig Dremel eller billigmodell ala Claes Ohlson? Er det noen forskjell i kvalitet og levetid? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Billigmodellen funker fint den Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har selv en billig modell ifra Clas Ohlson. Funker greit den. En ekte Dremel koster vel rundt 1000 kroner, og en CO dremel koster 250 eller noe slik. Kan kjøpe 4 stk da, hvis en blir ødelagt. Lønner seg Lenke til kommentar
Ikinda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 EKTE dremel, ingen tvil...!!! de som sier noe annent har ikke prøvd en, vil jeg tro! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har prøvd ekte dremel. Merka ikke forskjell engang jeg. Men så brydde jeg meg ikke så mye om "merket" heller da. Funker like greit begge tingene... Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har selv en ekte Dremel og er ikke allverdens imponert over kvaliteten. Slærk i akselen etter kort tid. Typisk amerikansk low tech produkt. Tviler på at Kina kopiene er så mye dårligere. Man betaler nok mye for merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå