Gå til innhold

Skal ha nytt skjermkort. Trenger tips!

wunderbaum

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut det slitne kortet mitt snart, og lurer på hva slags kort jeg skal kjøpe. Har ikke mye peiling på skjermkort, og har ikke så mye penger heller.

Noen her som kan anbefale et kort til maks 2500,-

På forhånd takk :)

EDIT: Gjorde om litt

EDIT2: Bruker PC'n til spilling. I hovedsak CS:Source. Men med det gamle kortet så har jeg så sugen FPS (40-50) :cry:

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var akkurat det jeg fikk beskjed om på Battlefield.no om det skjermkortet jeg har nå :p Folk har nok bare forskjellig syn på det med flaskehals :) Abit Siluro GeForce FX5600 OTES har jeg nå :blush: Begynner å bli litt vel out of date kanskje?'

EDIT: Leste gjennom posten på BF.no en gang til, og han mente at flaskehalsen til høy FPS i CS: Source er skjermkortet :p Hadde bare glemt hva svaret var :blush:

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle innspill hittil :) Problemet er at jeg kunne kjøpt det beste man får på markedet hvis pengene hadde vært der. Med en makspris på 2500,- så er jeg allerede 500,- over det jeg har mulighet til å skaffe fra egen lomme :( Skulle få resterende sum av pappa så lenge det ikke overgikk 500 :cry:

Hvis ikke kunne jeg satt 3000,- men som jeg sier, så strekker ikke pengene til.

Lenke til kommentar
Står at du har XFX 6800gt 256mb i "Min maskinvare" eller er det noe du ønsker,men ville har valgt uten tvil Asus v9999 6800GT.

Er det VeLdIg stor forskjell på de to Asus kortene?

Er det så stor forskjell at til og med moren min ville sett forskjell?

Låner bare XFX kortet av en venn midlertiding :tease:

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som 6800 er tilgjengelig som demovare lenger og prisen er nå 2600.

Om du vil spare litt penger er det kanskje like greit å gå for et 6600GT som koster rundt 1600 kroner. Ikke et dårlig kort det heller.

Hva er det du sier? Jeg kjøpte nettopp det kortet. Leeenge etter du postet denne posten, Men ser det er fjernet nå.

Offtopic: Hvorfor kunne jeg ikke betale med kort på lagersalg? Det kom opp en feilmeldig om at "det oppstod en internfeil" hva er dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...