Veritas Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg har tenkt på å kjøpe meg en XP2000+, og så lurer jeg på hvilket hovedkort som vil gi meg mest for pengene. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Eller Asus A7V333, den er jo litt dyrere da... Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 takker for svar, vil gjerne ha fler og svar på hvorfor det er bra. mange HK har to versjoner av samme kortet bare at det ene heter RAID. kan Noen forklare hva RAID er? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg er ikke helt sikker på det tekniske, men RAID gjør at filoverføring mellom to eller flere harddisker går raskere enn det ellers ville ha gjort. Asus A7v333 har fått veldig god kritikk. Lenke til kommentar
IwI Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 RAID brukes til åsette sammen disker på forskjellige måter. Du kan for eksempel sette sammen 2 disker til et volum, eller du kan bruke RAID til å speile disker osv. Raid er nyttig dersom du vil ha mange disker i systemet ditt. Som kjent er det vanlig å ha 2 disker på en IDE og CD-ROM/Brenner på den andre. Dersom du i tilleg vil ha la oss si 4 disker til, kan du sette de i RAID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå