Gå til innhold

kræsj ved bruk av DC GUI-QT

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg brukte Valknut v. 0,3,3(tror jeg) Men jeg hadde vansker med å laste ned ting, og ble lagt i kø, hele tide. Så jeg trodde det var noe feil, og byttet til v. 0,3,4. Da begynte programmet å krasje etter kun kort tid. Funker heløt greit til jeg skal logge meg på en hub, da krasjer det med en gang... Hva er dette for noe tull? Synes ikke/vet ikke om noen gode nedlastingsprogram(til å laste ned gratise demoversjoner av spill etc...)

Noen som har hatt samme problem og kan hjelpe meg?? eller kanskje andre tips til nedlatingsprogram. Er kjent med dc++, kazaa, imesh fra win...

Men vil helst ha dc til å funke, da jeg synes det er best.

Veldig irriterende problem, da dette er den eneste som gjør at jeg trenger win til noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At ting blir lagt i kø, kan og tyde på at nettverksinstillingane ikkje er heilt korrekte, behøver ikkje være valknut som er problemet der.

Eg ville ha sjekka det og brukt den "gamle" versjonen, dersom den nye versjonen ikkje innheld noko du må ha.

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikke hvordan man fjerner rpm-installerte programmer. er ny og har ikke funnet ut hvor ting legger seg enda, er fornøyd bare ting virker :thumbup:

For å slette programmer åpner du en konsoll og skriver dette:

su
rpm -e program

Endret av Gimper
Lenke til kommentar

Valknut 0.3.5 (sjølvkompilert) fungerar topp her. Active mode er rimeleg nødvendig for å få gode hastigheitar og ikkje komme i kø heile tida.

Einaste eg har å utsette på Valknut er at standard themet og standard fonten er stygg.

Torrents er jo det mest populære for tida. Har jo vert sagt at 35% av all internettrafikk er torrent-trafikk. Last ned Azureus til det.

Kan vel ikkje gi det URL-ar til gode torrent-sider, men send PM?

Lenke til kommentar
objorkum: Klart du kan si det høyt her, og dersom moderatorene ikke liker det, er det noe alvorlig i veien med dem.

Det befinner seg intet opphavsrettslig beskyttet materiale på f.eks. Piratbyrån.

Er jo ikkje lov å sei adressar til DC-Hubar her etter kva eg har høyrt... Latterlig men sant..

Lenke til kommentar
Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Det er også strengt forbudt å linke til nettsteder som inneholder .torrent-filer for Bit-Torrent-nettverket, dersom innholdet i noen av torrentene bryter mot retningslinjene. Utsagn som "Det spillet kan du laste ned på http://www.styggwarezside.no" er også forbudt dersom denne siden inneholder .torrent-filer som for eksempel bryter med åndverksloven. Merk at det er lov til å linke til sider som for eksempel spillprodusenten "Blizzard" eller andre sider på Internett som bruker Bit Torrent-nettverket for å spre demoer og lignende. Du kan også linke til sider lignende Animesuki.com da denne siden ikke inneholder annet enn ulisensiert materiale.

Så ein må altså sjekke kvar bittorrent side, om den inneheld warez? Ånei søren ein dust har lagt ut siste versjon av Photoshop her, så eg kan ikkje linke til sida på HW forumet.

Lenke til kommentar

objorkum: "www.thepiratebay.org . Sist jeg sjekket var det ikke noe opphavsretsslig beskyttet materiale der, i hvertfall". Moderatorene kan jo ikke kreve at du holder deg oppdatert på en side med dynamisk generert innhold? ;)

trost i taklampa: :)

Edit: PS - ingen flere linker til Google! Se hva jeg fant: http://www.google.no/search?hl=no&client=f...=S%C3%B8k&meta= ! Send RIAA og MPAA på dem! Eeek, eek!

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...