_Spook_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du kan vurdere inspirion 9300 som kommer snart også, i slutten av denne måneden kommer den. Ser helt lik ut som inspirion 9200 (som jeg forresten har selv og er veldig godt fornøyd med). Den er ganske stor. Men ytelsen på i9300 vil bli en del bedre til spill i og med at den kommer med GeForce 6800 Go. Har en i8600 også, den er jeg også veldig fornøyd med. Så kan trygt anbefale den også. Men til spilling ville jeg ventet litt og kjøpt i9300 når den kommer. Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tror dere det blir mulighet for å bytte ut dette senere til Geforce? Hadde vært kongerått å kunne hatt geforce med 128 mb ram på en bærbar!! Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Inspiron 9200 er det 17 tommer skjerm på som koster en formue!! Er det det på Ins. 9300? I så fall vil den koste mye mer en Ins. 9200 siden det i tillegg er bedre grafikkbrikke? Vi får bare sette oss ned og vente noen år til det blir standard med 128 mb geforce på alle bærbare!! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 128mb er egentlig ikke noe å hoppe i taket for... Det du skal se på når du sammenligner skjermkort er pipelines/core clock på gpu og minnebåndbredde (antall bit ganger frekvens) på minnet. Husk på at skjermen har en gigantisk oppløsning da! hehe ihvertfall på min 8600c liker jeg ikke å spille spill med tekst på noe annet en den orginale oppløsningen på 1680x1050. Det krever sitt av skjermkortet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har du vurdert Inspiron 8600 istedenfor? Etter det jeg har hørt bråker 9100 som et lokomotiv.. Jeg har 8600 selv og er godt fornøyd Skal tenke på det!! Eneste utingen er centrino prosessoren som ikke akkurat egner seg til spill.... Pentium-m egner seg fint til spill. Og til dere andre, som ønsker å brilliere med at centrino IKKE er en Prosessor, det er unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå