Sigurd2 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mener å ha hørt at GigaCube biosen går til Sapphire, men tør ikke garantere det. Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ok, da tester jeg det nå... Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Nå funker det!!! Jeg brukte GigaCube bios'en! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Men hvlike drivere bør jeg bruke? Di originale eller tredje parts drivere? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hyggelig å høre at det gikk bra med flashingen. Bruker selv Omega drivere, men tror ikke ytelse forskjellen er så veldig stor. Så det blir vel heller en smaks sak. Lenke til kommentar
CroNiX Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ok.. Jeg bruker dem også.. Jeg fikk høyere score med 3dmark05! gammle bios'en fikk jeg 2018 peong.. Nå med den nye fikk jeg 2149! Lenke til kommentar
zulo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 så hvis du har 360 brikka og flasher til XT så blir kortet raskere pga at den fungerer bedre på andre måter enn kun at den har raskere klokkefrekvens? altså et flashet 9800->xt er raskere enn et 9800 som bare er klokket til samme frekvens? får det flere pipelines aktivert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå