Xanitra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei. Jeg satt på bussen her om dagen og hadde mobiltelefonen min i innerlumen på skjorta. Genseren hadde jeg zippet igjen. Jeg sovnet. Når jeg voknet, var fyren som satt ved siden av meg borte, glidelåsen på genseren min var halvt åpnet og mobilen var også borte. Så da er mitt spørsmål følgende. Jeg hadde forsikring på mobilen, men hvordan går jeg da frem for å få meg en ny mobil telefon? Det er jo delvis min feil som ikke tok mer vare på den. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det blir vel bare å snakke med forsikringselskapet det. Du kan jo ikke noe for at noen gikk i lommene dine og tok telefonen din. Hvor strenge forsikringen er på dette vet jeg nå ikke. Men hvis telefonen ble stjelt burde du få en ny en. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er ikkje din feil at han åpna skjorta og tok ut mobilen vel? Tjuveri er dekket av forsikring. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du må først kontakte forsikringselskapet de vil be deg politianmelde det(du kan gjøre det i forkant) og så må du sende anmeldelsen til forsikringselskapet så får du etterhvert et gavekort i posten. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det var en frekk tjuv ass Det får du nok igjen på forsikringa hvis den dekker tyveri. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det får du nok igjen på forsikringa hvis den dekker tyveri. Men dessverre er det ikke så veldig mang forsikringer som gjør det... Ikke Elkjøp sin i alle fall.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja det går ann på hva slags forsikring han har på den. Hvis det er forsikring på abonnementet så dekker det tyveri i hvert fall. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg