Gå til innhold

Hva er tidenes beste countrysanger?


Samurai99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Johnny Cash.

Nå synes nå eg han er litt mer blues aktig..

My country blir jo bare kalt country fordi det er en hvit mann som spiller blues.

IMO.

Ikke nødvendigvis noe motsetning mellom country og blues. Les litt musikkhistorie gutt.

 

Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?"

Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene?

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?"

Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene?

Var den rettet mot meg?

 

EDIT: Skulle jeg skrevet "hvilke" mener du?

Endret av Joakim83
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis noe motsetning mellom country og blues. Les litt musikkhistorie gutt.

Sant nok, men etterhvert så har jo country utvikla seg til å bli litt forskjelig...

Men du har rett i at eg bør lese litt musikkhistorie, synes faktisk det er ganske intresant. Kanskje du har noen intressane linker på lager? :)

 

Joakim83: Regner med det... ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?"

Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene?

Var den rettet mot meg?

 

EDIT: Skulle jeg skrevet "hvilke" mener du?

"Hvilke?" Joda, men jeg ville kanskje ha brukt HVEM......

 

TLZ: kan ikke hjelpe deg med linker, men vil anbefale deg å google på Johnny Cash, Willie Nelson, Ray Charles, George Jones, Hank Williams etc.

 

Fy fela, nå ser det ut som om jeg VIRKELIG er inne i country-h3lv3t3t.......yeeehaaaaw....

Lenke til kommentar
Jonny Cash! metal up your ass!!!!

den beste "country musikken" er Zakk Wylde... Det er faktisk veldig mye country preget i musikken hans ;)

Seriøst, slutt, bare slutt.

Stilig argumentasjon, unge mann.

 

Sixx har faktisk et poeng, Z Wylde har sine røtter bl.a. innen sørstatsrock, og har kjente referanser som feks Lynyrd Skynyrd og Allman Brothers.

 

Vet ikke helt om Wylde kvalifiserer seg som en kandidat til tidenes beste countrysanger/musiker, men poenget er der.

 

Johnny Cash, derimot.

 

T'Weed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...