Samurai99 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Personlig synes jeg - Alan Jackson - Little bitty - Garth Brooks - The dance Men nå er jeg ikke så veldig godt kjent med sjangeren, da Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Johnny Cash. T'Weed Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Johnny Cash. Nå synes nå eg han er litt mer blues aktig.. My country blir jo bare kalt country fordi det er en hvit mann som spiller blues. IMO. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dolly Parton Og jeg har to gode grunner Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dolly Parton Og jeg har to gode grunner Eg vil si at Leann rimes siden hun faktisk har fått meg til å høre på henne musikk. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Men er det noen som har noen bra sanger? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Johnny Cash. Nå synes nå eg han er litt mer blues aktig.. My country blir jo bare kalt country fordi det er en hvit mann som spiller blues. IMO. Ikke nødvendigvis noe motsetning mellom country og blues. Les litt musikkhistorie gutt. Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?" Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene? T'Weed Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?" Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene? Var den rettet mot meg? EDIT: Skulle jeg skrevet "hvilke" mener du? Endret 8. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ikke nødvendigvis noe motsetning mellom country og blues. Les litt musikkhistorie gutt. Sant nok, men etterhvert så har jo country utvikla seg til å bli litt forskjelig... Men du har rett i at eg bør lese litt musikkhistorie, synes faktisk det er ganske intresant. Kanskje du har noen intressane linker på lager? Joakim83: Regner med det... Endret 8. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Og nå ser jeg tittelen på tråden: "Hva er tidenes beste countrysanger?" Går man over streken om man ber om en aldri så liten oppjustering av de grammatikalske ferdighetene? Var den rettet mot meg? EDIT: Skulle jeg skrevet "hvilke" mener du? "Hvilke?" Joda, men jeg ville kanskje ha brukt HVEM...... TLZ: kan ikke hjelpe deg med linker, men vil anbefale deg å google på Johnny Cash, Willie Nelson, Ray Charles, George Jones, Hank Williams etc. Fy fela, nå ser det ut som om jeg VIRKELIG er inne i country-h3lv3t3t.......yeeehaaaaw.... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mine absoullte favoritter innen denne sjangeren: Johhny Cash - I Was a Highway Man Kenny Rogers - The Gambler Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 George Straight - All My Exes Live In Texas En av de få country sangene jeg liker (og ja, jeg hørte den først på GTA SA... ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dolly Parton Og jeg har to gode grunner Enig! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Heidi Hauge.. Neida.. Dolly Parton topper min liste iom at jeg ikke er spesielt kjent med denne sjangeren.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 mye bra country som finnes, heidi hauge derimot. ææææsssssjjjj Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Garth Brooks er god, Alan Jackson er god. Rhinestone Cowboy er rå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jonny Cash! metal up your ass!!!! den beste "country musikken" er Zakk Wylde... Det er faktisk veldig mye country preget i musikken hans Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jonny Cash! metal up your ass!!!!den beste "country musikken" er Zakk Wylde... Det er faktisk veldig mye country preget i musikken hans Seriøst, slutt, bare slutt. Endret 9. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jonny Cash! metal up your ass!!!!den beste "country musikken" er Zakk Wylde... Det er faktisk veldig mye country preget i musikken hans Seriøst, slutt, bare slutt. Stilig argumentasjon, unge mann. Sixx har faktisk et poeng, Z Wylde har sine røtter bl.a. innen sørstatsrock, og har kjente referanser som feks Lynyrd Skynyrd og Allman Brothers. Vet ikke helt om Wylde kvalifiserer seg som en kandidat til tidenes beste countrysanger/musiker, men poenget er der. Johnny Cash, derimot. T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå