satek777 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Når jeg kjører minnekrevende programmer samtidig, feks direct connect og spill, popper det opp en feilmelding som lyder: windows script host script: C:\DOCUME~\...................\Temp\freemem.vbs line: 1 char: 1 error: out of string space: 'space' code: 800A000E source: microsoft VBScript runtime error tror at dette er relatert til ramproblemer, men har 2x512 ram (XP pro, athlon xp 2100), burde være tilstrekkelig? dette problemet har nylig oppstått, klarer ikke å finne noe som helst av svar gjennom google eller microsoft. så derfor, hvis noen har noe hint om hva dette kan være, er jeg takknemlig. ps: disse feilmeldingene popper opp ca 10-15 ganger i minuttet, så det er noe irriterende. understreker at disse nødvendigvis ikke bare popper opp når jeg kjører mange programmer samtidig, men kan også finne på å bugge meg uten at så mye er "oppe og går" av programmer #topic endret, moderator jankee# Endret 8. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
satek777 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 her var det tyst... jeg tror muligens at dette kan være et software-problem, men hva? tar imot de minste hint med glede. (har prøvd å finne stien for å slette den, men til ingen nytte). kan det være et driver-problem? har et radeon 9600 pro kort og et asus hovedkort (IKKE en knallgod kombinasjon det der...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå