Kornelius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Håper du blir fornøyd da! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jepp det håper jeg også. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kom gjerne med en brukertest! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Kom gjerne med en brukertest! Ja, det skal jeg gjøre ! Men jeg må jo først og fremst få kjøpt den ! :!: Lenke til kommentar
Dangel Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg går for Nokia 6670 ! Så gjør jeg sånn som dere har tipset meg om å heller kjøpe seperat mp3 spiller. Hallelujah!! Som sagt; det hadde jeg også gjort Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dangel, hvorfor ta opp en én uke gammel tråd bare for å kommentere det? Fredrik Matt, kjøpt 6670 enda da? Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Dangel, hvorfor ta opp en én uke gammel tråd bare for å kommentere det? Fredrik Matt, kjøpt 6670 enda da? Jeg har ikke kjøpt mobilen! Og jeg kommer ikke til å kjøpe den ! dessverre! Jeg venter til Juni. Da går abb mitt ut! Sorry folkens at jeg sviktet dere!!!! Jeg kommer nok til å kjøpe ny i Juni Endret 17. februar 2005 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ikke nødvendigvis så veldig dumt, da får du noe bedre til samme prisen. Og sannsynligvis steroelyd også. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jepp..Det er det jeg tenkte på. Da er noen kanskje blitt billigere Lenke til kommentar
Dangel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dangel, hvorfor ta opp en én uke gammel tråd bare for å kommentere det? Hvis du leser hele tråden vil du se at jeg var en av de ivrigste talsmenn for en separat mobil/MP3 løsning. Noe som etterhvert Fredrik også landet på. Hvis man skal kjøpe noe nå tror jeg det er den beste løsningen, men hvis man kan vente litt får man forhåpentligvis ennå mer for penga så det er nok ikke så dumt det heller. Jeg gleder meg som et dyr til man kan få en skikkelig MP3, mobil og kamera i samme dings til en fornuftig pris! Grunnen til at jeg var litt treig til å svare er at jeg var i Hemsedal med to jenter, men det er en annen historie som ikke egner seg i dette forummet Takk for at du spurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå