Erren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 6600 da? Den har ikke mp3, men det kan lastes ned Hvis du ikke er desp på kamera kan jo N-gage være verdt en titt Ellers så har vi jo mp3-telefoner som E398 Mye snadder å velge mellom :!: Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Nå ble jeg usikker.. På nokia 6600 så sier dere at det går ann å laste ned mp3 spiller på den. Jeg har et minnekort på 256MB. Jeg kjøpte det til den jeg har nå Nokia 3300. men på Nokia 6670 Jeg hører ikke så mye på høytaleren da! Jeg hører mer på hodetelefonene. (øreproppene eller hva det heter). Men egentig betyr MP3 en del for meg. Men som sakt så bruker jeg ikke høytaleren så mye. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 6670 er en veldig god telefon til en enda bedre pris. Symbian OS og megapiksel kamera topper pakken. Gå for den du! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ^kissa^ skrev: 6670 er en veldig god telefon til en enda bedre pris. Symbian OS og megapiksel kamera topper pakken. Gå for den du! Sannsynligvis kommer jeg til å kjøpe Nokia 6670. Jeg driter i om at høytaleren er mone. Til ^kissa^. Hva er Symbian OS ?? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fredrik Matt skrev: Sannsynligvis kommer jeg til å kjøpe Nokia 6670. Jeg driter i om at høytaleren er mone. Sitat Jeg hører ikke så mye på høytaleren da! Jeg hører mer på hodetelefonene. (øreproppene eller hva det heter). Like mye mono der også, ikke bare telefonens høyttaler. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Redline_ skrev: Fredrik Matt skrev: Sannsynligvis kommer jeg til å kjøpe Nokia 6670. Jeg driter i om at høytaleren er mone. Sitat Jeg hører ikke så mye på høytaleren da! Jeg hører mer på hodetelefonene. (øreproppene eller hva det heter). Like mye mono der også, ikke bare telefonens høyttaler. du kødder !! da er det jo mp3 spilleren som er dårlig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kødder ikke. Det er vel det som er litt av poenget med å nevne at den har monolyd. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis du har 3300 hvordan kan du da si at den har en mono mp3 spiller? Ettersom du mener det kan vel like gjerne kjøpe en annen med mono, du hører jo ikke forskjell på Stereo & Mono alikvel! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Redline_ skrev: Kødder ikke. Det er vel det som er litt av poenget med å nevne at den har monolyd. FAEN DA ! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Eller utenom MP3 spilleren og høytaleren er vel mobilen god? Folk sier at kameraet er godt og at andre praksise ting er gode. på nokia 6670 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jada. 6670 er en meget god telefon det Hvis du da som sagt ikke trenger mp3 i stereo. Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hadde jeg vært avhengig av mp3 så hadde jeg ikke vært i tvil.. Separat spiller. Den er jo laget til og spille av musikk, dermed bedre musikkoplevelse/mer lagerkap. hadde da gått for en rimeligere mob for og kompensere for den xtra gadgeten Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Gå fro samsung d500! Den koster litt mer men er en kjemoe mobil! noe av det beste du kan få! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har lyst på Samsung D5oo. Men den er så dyr. Høyeste pris jeg betaler er rundt 3000kr. Kanskje 3500kr. Men jeg tror nok jeg kjøper Nokia 6670 og kjøper en seperat mp3. Jeg kjenner mange som har det. MEN når jeg har kjøpt 6670, og hvis jeg er fornøyd med lyden. kommer jeg nok til å bruke mp3 på den. Hvis ikke kjøper jeg mp3 spiller i tilleg. Men jeg har alltid harr nokia. så jeg er jo litt skepsis til andre mobilmerker merker. Jeg er redd for at de er dårligere. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg tror ikke du skal være redd for at andre merker er dårligere. Det er det ingenting aom tyder på. Velger du en separat løsning må jeg igjen anbefale siemens s65. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Kornelius skrev: Jeg tror ikke du skal være redd for at andre merker er dårligere. Det er det ingenting aom tyder på. Velger du en separat løsning må jeg igjen anbefale siemens s65. Jeg har lest fort gjennom testen på siemens s65.. Og der står det at skjermen er for dårlig til en kameramobiltelefon. Jeg er usikker på hvilken mobil jeg kommer til å kjøpe nå. Siemens s65 er jo enda billigere enn Nokia 6670. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Om det er stor skjerm på Nokia 6670? Større enn K700i ? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Siemens s65 er en veldig flott telefon til prisen du får den for. Skjermen er stor og oversiktelig, men den har et veldig bra kamera! Bildene blir ikke de skarpeste på markedet, men disse kan faktisk overføres til datan og brukes til noe fornuftig fordi de har 1,3 mpx oppløsning. Så skal du bruke bildene til noe annet enn å ha de på mobilen, er det et utmerket valg. Hvis ikke er det et bra valg men muligens ikke det beste. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis du vil ha en helt grei telefon med mp3 så kjøp en siemens Sx1! Det er en fin fin telefon Den har alt du trenger og litt til! Ikke verdens beste kamera men det duger! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg går for Nokia 6670 ! Så gjør jeg sånn som dere har tipset meg om å heller kjøpe seperat mp3 spiller. Kameraet skal være godt i følge dere og testen på amobil.no Jeg bruker også kalenderen mye. Og det er sikkert mange andre nye ting jeg kommer til å like. takk for alle tipsene ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå