Gå til innhold

EN god kvalitetsmobil til mellom 2000kr - 3000kr?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en god kvalitesmobil til mellom 2000kr-3000kr. Helst med Djuice kontant eller uten abb. sånne fornuftige abbonomang eller noe sånnt.

 

Dette vil jeg ha:

 

Kamera. (god kvalitet)

blåtann

mp3

MMS

EDGE ?

 

Helst svar. Jeg liker ikke sånne dårlige abb som Tele2 og Privat+. :thumbdown::no:

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6230 eller K700? Kanskje D500, men den blir muligens litt for dyr.

 

6230 har hvertfall alt du vil ha, dog litt liten skjerm og kanskje ikke det beste kameraet på markedet. Den har minnekort og EDGE, noe de andre ikke har.

K700 er en meget god mobil med de fleste funksjonene, helt ok kamera, på likhet med 6230 sitt. Har ikke minnekort, men 42mb innebygd.

D500 er den dyreste, men mangler minnekort og EDGE. Ellers slår denne de andre telefonene på alle punkter.

Lenke til kommentar

Siemens s65 er en flott telefon. Den har en stor skjerm, men for mange litt lav oppløsning. Telefonen har mpx kamera og minnekort. Utenom mangelen på mp3 og muligens litt svak skjerm byr denne telefonen på mange fine funskjoner til en god pris.

 

Etter min mening er det bedre å kjøpe denne enn f.eks. k700. K700 har altfor lite minne til å kunne brukes som mp3. Kjøp heller en mp3-spiller ved siden av!

Lenke til kommentar
Ja, det vil jeg nesten være enig i ja. S65 er god på de fleste punkter, men mangler mp3! Nå gikk jeg utifra at du ville ha mp3, derfor nevnte ikke jeg S65 ;)

takk for alle tipsene!

 

Jeg vil ha mp3.. Den mobilen jeg har nå er 3300. Den har jo mp3. så jeg er jo på en måte vant med mp3.

Jeg vil ha mp3.

 

Så S65 tviler jeg på at jeg kjøper.

6230 har en veldig liten skjerm.

Jeg vil ha de nye store skjermene.

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar
Den har monolyd, så den er nok ikke så god på MP3.

Selve mobilen skal være god.

Okey. monolyd, på nokia 3300 er det monolyd.

Det er ikke så nøje ! Det er vel ikke så stor forskjell.

Nokia 6670 er vel ikke så dyr heller.

Jeg skal ta en prat med min mor å se hva hun sier.

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar

Okey. monolyd, på nokia 3300 er det monolyd.

Det er ikke så nøje ! Det er vel ikke så stor forskjell.

 

 

Det er VELDIG stor forskjell mellom mono- og stereo-lyd. Etter min mening blir MP3-Spilleren nesten helt ubrukelig hvis den bare har mono-lyd

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Okey. monolyd, på nokia 3300 er det monolyd.

Det er ikke så nøje ! Det er vel ikke så stor forskjell.

 

 

Det er VELDIG stor forskjell mellom mono- og stereo-lyd. Etter min mening blir MP3-Spilleren nesten helt ubrukelig hvis den bare har mono-lyd

Javel. Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe Nokia 6670 uansett. Så får den neste mobilen etter der igjen ha stereolyd. Jeg er ikke så nøje på det.

 

Er det noen som vet om det er et godt kamera på Nokia 6670?

Lenke til kommentar
Du kan vel klikke deg fram til testene her på amobil.no? De har testet den, og der kan du se om kameraet er bra nok for deg.

ja, jeg skal gjøre det. Jeg har gjort det egentlig. Der synes jeg det ser bra ut. En 5 i kamera er jo godt. Jeg lurte bare på om det er noen som har mobilen eller vet at den er bra.

Lenke til kommentar

Skjønner at s65 blir lita aktuell da. 6670 er etgodt alterntiv da. Den kan brukes som mp3 spiller fordi den har minnekort. Vil du ha mp3 spiller må du ha minnekort, hvis ikke kan du bare la vær. Men lyden fra denne vil ikke væe optimal. Er mp3 viktig for deg ville jeg ikke kjøpt denne.

 

Helt ærlig mener jeg det er bedre å kjøpe f.eks. siemens s65 uten mp3 og kjøpe en ganske rimelig mp3-spiller utenom mobilen, men det er ditt valg.

Lenke til kommentar
Den har monolyd, så den er nok ikke så god på MP3.

Selve mobilen skal være god.

Okey. monolyd, på nokia 3300 er det monolyd.

Det er ikke så nøje ! Det er vel ikke så stor forskjell.

Nokia 6670 er vel ikke så dyr heller.

Jeg skal ta en prat med min mor å se hva hun sier.

3300 er musikktelefonen til Nokia, den har MP3 i stereo.

Lenke til kommentar
Helt ærlig mener jeg det er bedre å kjøpe f.eks. siemens s65 uten mp3 og kjøpe en ganske rimelig mp3-spiller utenom mobilen, men det er ditt valg.

Helt enig! (Bortsett fra at jeg ikke er spesiellt begeistret for Siemens)

 

Det blir to dingser å huske på istede for en men jeg hadde allikevel valgt denne løsningen. En separat MP3 spiller er sansynligvis langt bedre og har mer minne enn den på mobilen uansett hvilken mobil du kjøper. Og iallefall hvis du går for den med monolyd.

Lenke til kommentar
Det kommer vel an på hvilken MP3-spiller man kjøper. De fleste mobiler kan ha minnekort vet du. :)

Joda, sant nok. Men generellt ville jeg anta at man får et bedre produkt ved å velge en separat løsning. Når var forrige gang noen prøvde å selge deg en MP3 spiller med mono lyd?

 

Personlig sleper jeg rundt med mobben i en lomme og MP3en i den andre og synes det gir best valutta for penga, enn så lenge iallefall.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...