834HF42F242 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ok! Alle som skriver seg opp til i morgen ettermiddag er med. Dette utvikler seg til et meget interessant prosjekt. Har med god hjelp fra andre her kommet med et oppkok av en historie som garantert vil spre seg til mediene om mange nok her forteller den videre. Det er da selvsagt viktig at ingen forteller om komplottet. Ikke en gang til de aller nærmeste. Det er jo der vandrehistoriene starter... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det som er skremmende, er at jeg gjerne tror dette kan bli hovedoppslag i samtlige aviser vi har i dette landet. Avisander (og culture jamming) har vært kjørt før med stor suksess. Siste jeg kommer på var hun som sa hun hadde hoppet i Holmenkollen, men startet halvveis i ovarennet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hva er strafferammen hvis et eventuelt selskap får økonomiske konsekvenser pga av et rykte satt igang av en enkeltperson? Finnes det retspraksis på dette omrsådet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vil anbefale å la denne tråden dø ut, så holder vi en lav profil. Post minst mulig i den. Husk at denne kan finnes via google. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 I want in! (ikke forveksl meg med "Raggie" som også har meldt seg på, når du sender PM) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har laget et nytt forslag til historie. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Høres spennende ut. Blir gjerne med Btw: denne tråden bør ikke inneholde mer enn det som står her, altså "jeg vil være med"-meldinger, og iallfall ikke hva som skjer med historien, hvem som har bitt på osv. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ok! Da har vi mange nok påmeldte. Kan noen få en admin til å stenge tråden? Resten av infoen vil bli levert per PM! Endret 9. februar 2005 av anth Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg