espenah Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ser at nForce 4 driverene er nå sluppet offisielt fra nVidia. Noen som har testet dem? Og er alle driverene nyere enn de som fulgte med ASUS A8N SLI Deluxe kortet mitt? Har masse problemer med USB og S-ATA.. så jeg kunne tenkt meg nye drivere Lenke til kommentar
KimT Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har samme hk og kjører den driverpakken nå med unntak av ide-driver da den ikke var stort bedre enn forrige. Fikk lyd\bilde hakking ca en gang pr minutt ellerno, og det var både ved spilling og avspilling med feks mediaplayer, så idedriveren avinnstallerte jeg igjen. Instalerte vel ikke network manager og firewall heller når jeg tenker meg om. Ellers virker det som resten funker som snus her. Sjekket versionene på filene på forhånd med ntune\info mot versionsnumrene som står oppgitt på nedlastingssiden til nvidia og det ser ut til at samtlige er nyere. Begynte nesten å lure på om nvidia hadde glemt oss med nf4 helt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå