Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jepp, jeg kjeder og har bestem meg for å sette rekord i antall visninger. Om jeg leser dette innlegget 100 ganger om dagen, det skulle ikke ta å lang tid, vil det bli 365000 visninger om et års tid. Siden jeg allerede har brukt opp feriepengene mine, så kan jeg jo tilbringe sommerferien med å lese mitt eget innlegg...om att og om att. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Om det finnes noen dyktige programmerere der ute, så send meg gjerne en lite program som gjør dette automatisk. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Ja det var 101 visninger! Tok meg toppen 5 minutter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 denne posten har bare et ord:BLAH Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 15:07, B|Real skrev:denne posten har bare et ord:BLAH Takker og bukker ! Takk for de siste 10 bidragene, inkludert deg B|Real. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 15:07, B|Real skrev:denne posten har bare et ord:BLAH Takker og bukker ! Takk for de siste 10 bidragene, inkludert deg B|Real. Ops, dobbeltpost. Shitau, det ble et par ekstra visninger... [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-19 15:18 ] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Nåja, tar laang tid før du slår "Siste Ordet" dah.. Men hvis du kjeder deg så kan du jo lage en macro da.. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Hvis jeg bruker 5 minutter på å "lage" 5 visninger, viser enkel matematikk at jeg vil bruke et drøyt døgn på å slå "Siste ordet". Så da er det bare til å skaffe noe muskelavslappende, antibiotika for leddbetennelse og et par kg kaffe! Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 hahahahahaha! Det klarer du aldri! Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hehe Fritidsproblemer.... Må si at det er første gang jeg er inne på "The Dark side" av forumet... Hvis du har mye ram og raske linjer til maskinen din kan du jo lage deg en *.bat fil!!! Det er jo ikke bra for samfunnet at nok en datainteressert fyr sliter med musesyke Derfor har jeg en enkel løsning til deg. Åpne Notepad og kopier inn dett som står mellom smiletrynene :smile: start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" exit :smile: Her har jeg gjort det slik at posten åpnes hos barbara, HW og hos OK. Du velger selv hvilken av de du vil bruke. Da er det bare å kopiere den linjen som du vil bruke, gjerne hundre ganger.... Hehe, men da skal du ha mye ram på maskinen din! Rename så Txt fila som Notepad lager til *.bat og legg den f.eks på skrivebordet ditt. Hvis du har Win2K eller XP kan du jo bruke Task Manager til å lukke alle sidene. Dette vil da ta en 5-6 klikk for å åpne og lukke hundre sider. Jeg bruker selv en slik batfil til å åpne alle sidene som jeg er inne på til daglig. Ett klikk og 10 sider er oppe og går på maskinen min. Nå venter jeg at "Siste ordet" blir slått i løpet av sommeren. hehe Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Revidert forslag - utføres på eget ansvar. Vil meget mulig medføre karantene hvis moderatorene/administratorene oppdager det; REM Start Batch :Spam start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63&replies=10" goto Spam REM End Batch Dette er altså en uendelig løkke for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hadde nå tenkt å gjøre dette uten å bli banna da. Så spamming er ikke aktuelt. Jeg har da tross alt oppdragelse. Men det må da være mulig å lage en løkke som åpner tråden min, for deretter å gå tilbake til oversikten, om att og om att...? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har du prøvd mitt forslag???? Du kan jo begrense deg med antall sider! Vil jo ikke akkurat bli spam, hvis en post vises mange ganger! Borre sitt forslag vil nok få maskinen din til å knele først! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 21:19, TuMaz skrev:Har du prøvd mitt forslag???? Du kan jo begrense deg med antall sider! Vil jo ikke akkurat bli spam, hvis en post vises mange ganger! Borre sitt forslag vil nok få maskinen din til å knele først! Jeg prøvde, men måtte visst redigere den litt. Uansett fikk jeg bare opp et explorervindu med startsiden min og ikke noe mer. start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" "forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63" exit Så jeg satte heller starsiden min til denne tråden:D [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-22 18:03 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du må starte hver setning med "start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE" + "url" for at det skal fungere. Hvis du bruker Opera som standard-browser kan du også kutte ut /i. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Her har jeg lagt ut en zip fil som inneholder en batfil som åpner 10 sider! Har også lagt med en fil som *.txt Det er samme fila! http://www.thomas.henriksen.as/4.zip [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-06-22 19:07 ] Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Takker og bukker for svar! Jeg vil teste ut dette i morgen. Må jeg samtidig få takke for alle dere som har bidratt til at dette er visning nr. 500! Hvis noen kan revidere bat-filene slik at hver gang et Explorer-vindu åpner seg, lukker det seg umiddelbart etterpå slik at RAM ikke blir en begrensning, så hadde det vært flott! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Lager du en løkke slik jeg viste lengre opp, og fjerner "/i", så åpner batch-filen automatisk IE på nytt med den valgte siden når du manuelt lukker IE. Du må selvsagt avslutte batch-filen, ellers vil du aldri få lukket IE :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Det aller enkleste er forøvrig bare å holde F5 inne en stund - fungerer i Opera. Vet ikke om det er noen cookies som forhindrer det i IE da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå