Gå til innhold

Vil sette offisiell rekord i antall visninger!

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg kjeder og har bestem meg for å sette rekord i antall visninger. Om jeg leser dette innlegget 100 ganger om dagen, det skulle ikke ta å lang tid, vil det bli 365000 visninger om et års tid. Siden jeg allerede har brukt opp feriepengene mine, så kan jeg jo tilbringe sommerferien med å lese mitt eget innlegg...om att og om att.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-19 15:07, B|Real skrev:

denne posten har bare et ord:BLAH

Takker og bukker :grin:!

Takk for de siste 10 bidragene, inkludert deg B|Real.

Ops, dobbeltpost. Shitau, det ble et par ekstra visninger...

[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-19 15:18 ]

Lenke til kommentar

Hehe Fritidsproblemer.... Må si at det er første gang jeg er inne på "The Dark side" av forumet...

Hvis du har mye ram og raske linjer til maskinen din kan du jo lage deg en *.bat fil!!! Det er jo ikke bra for samfunnet at nok en datainteressert fyr sliter med musesyke :evil: Derfor har jeg en enkel løsning til deg.

Åpne Notepad og kopier inn dett som står mellom smiletrynene

:smile:

start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63"

start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63"

start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE "http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63"

exit

:smile:

Her har jeg gjort det slik at posten åpnes hos barbara, HW og hos OK. Du velger selv hvilken av de du vil bruke. Da er det bare å kopiere den linjen som du vil bruke, gjerne hundre ganger.... Hehe, men da skal du ha mye ram på maskinen din! Rename så Txt fila som Notepad lager til *.bat og legg den f.eks på skrivebordet ditt. Hvis du har Win2K eller XP kan du jo bruke Task Manager til å lukke alle sidene. Dette vil da ta en 5-6 klikk for å åpne og lukke hundre sider.

Jeg bruker selv en slik batfil til å åpne alle sidene som jeg er inne på til daglig. Ett klikk og 10 sider er oppe og går på maskinen min.

Nå venter jeg at "Siste ordet" blir slått i løpet av sommeren. hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 21:19, TuMaz skrev:

Har du prøvd mitt forslag???? Du kan jo begrense deg med antall sider! Vil jo ikke akkurat bli spam, hvis en post vises mange ganger! Borre sitt forslag vil nok få maskinen din til å knele først!

Jeg prøvde, men måtte visst redigere den litt. Uansett fikk jeg bare opp et explorervindu med startsiden min og ikke noe mer.

start /i C:Progra~1Intern~1IEXPLORE.EXE

"forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37477&forum=63"

exit

Så jeg satte heller starsiden min til denne tråden:D

[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-22 18:03 ]

Lenke til kommentar

Takker og bukker for svar! Jeg vil teste ut dette i morgen. Må jeg samtidig få takke for alle dere som har bidratt til at dette er visning nr. 500!

Hvis noen kan revidere bat-filene slik at hver gang et Explorer-vindu åpner seg, lukker det seg umiddelbart etterpå slik at RAM ikke blir en begrensning, så hadde det vært flott!

Lenke til kommentar

Lager du en løkke slik jeg viste lengre opp, og fjerner "/i", så åpner batch-filen automatisk IE på nytt med den valgte siden når du manuelt lukker IE. Du må selvsagt avslutte batch-filen, ellers vil du aldri få lukket IE :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...