kineh Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, snart er det på tide å bytte ut min gamle Siemens M50, og jeg tror nok jeg trenger litt hjelp på veien.. Jeg har veldig få krav, men følger nå denne malen likevel. For å oppsummere på forhånd kan man vel godt si jeg er ute etter en telefon som er så enkel som mulig, med god batteritid og lyd. Funksjoner: -Kalender: Nei -MMS: Nei -GPRS: Nei -EDGE: Nei -WAP: Nei -Kalkulator: Ja -JAVA: Nei -Email klient: Nei -Spill: Nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke vesentlig -Vekt: Ikke vesentlig -Antenne: Ikke vesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": Tja? Den bør tåle en liten støyt, men jeg har ikke planlagt å voldta den med vilje.. Skjerm: -Farge/ikke farge: Gjerne ikke-farge dersom det sparer meg noen kroner, men egentlig uvesentlig -Størrelse på skjerm: Ikke vesentlig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 1500 kroner til rådighet. Ønsker helst å bruke så lite som mulig. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Ikke vesentlig -Kamera: Nei -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Triband: Nei -Infrarød port: Nei -Bluetooth: Nei -Minne: Ikke vesentlig -Minnekort?: Nei -Polyfoniske ringetoner: Nei -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg ringer for det meste. Sender litt meldinger, men ikke noe å skryte av. På forhånd takk for den eventuelle hjelpen.. Mvh. Kine Lenke til kommentar
Telekiosken Moss Sentrum Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis du skal ha telefon uten operatørlås så er det ikke allverden av telefoner du kan velge til den prisen, men det finnes mange telefoner som er låst til foreksempel telenor eller netcom. disse kan du få en god del billigere ettersom opperatørene har betalt en del for at deres simkort skal fungere i de. en god telefon uten opperatørlås som står til dine forventninger er: Nokia 2600 denne koster ca 1300kr den er enkel har kalkulator og en grei fargeskjerm. hvordan batteriet er vet jeg ikke helt men hvis du bruker telefonen normalt så varer det nokk rundt 3-4 dager Gode telefoner med opperatørlås er: Sonyericsson T630 -> 1300kr - 1500kr Sonyericsson K500 -> ca 1500kr Nokia 3220 -> ca 1500kr Siemens A65 -> ca 500kr Siemens C65 -> ca 700kr Samsung X460 -> ca 1100kr¨ Med alle disse telefonene følger det somregel med kontantkort og 100kr å ringe for men dette er du ikke nødt til å bruke. du kan bruke ditt gamle kontantkort. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) 2100 er vel et billig og greit alternativ Endret 8. februar 2005 av jalleks Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nokia 3510i, hvis den selges no særli fortsatt.... Simense c60.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nokia 2100 eller 3510(i) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1100 da? 2600? 2650? 3100? Masse billige nokier vettu 1100 har ikke fargeskjerm, men den skal visst ha god taletid Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe.. Fint at ikke alle lar seg rive med av teknologien. Jeg har selv en 3510 og den fungerer kjempebra. Men skal du ha god kvalitet i en liten innpakning kan du jo titte på Sony Ericsson T100. Eller T300 heter den kanskje. Skal finne ut hva den heter. Noen som vet hvilken jeg mener? Den er liten og tynn og har sånn typisk gammelt SE-design? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Men skal du ha god kvalitet i en liten innpakning kan du jo titte på Sony Ericsson T100. Eller T300 heter den kanskje. Skal finne ut hva den heter. Noen som vet hvilken jeg mener? Den er liten og tynn og har sånn typisk gammelt SE-design? T100 er uten fargeskjerm og nyere funksjoner, T300 har fargeskjerm, mms, polyfoniske ringetoner osv. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Takker, redline_. T100 var telefonen jeg mente. Har sett mange bruke den, og kjenner mange som har hatt den, eller har den. Den er superliten, fin og har en passelig skjerm med blå bakgrunnsbelysning. Designmessig genial. Den har forresten 4,5 t taletid og 200 t standby. Det er ganske bra hvis du bare skal ringe og skrive noen meldinger med. PS: den kan kanskje bli litt vanskelig å få tak i, siden den ikke er så aktuell lenger. Endret 10. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
kineh Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Tusen takk for all hjelp! Jeg skal sjekke ut alle modellene dere har foreslått. - Kine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå