Gå til innhold

Hvilket kort til 2500 burde jeg kjøpe?

El Matador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6800 kan vel softmoddes, og er sammenlignet med 6600gt like bra outofthebox, med mindre jeg tar helt feil.

I de testene jeg har sett så er 6600gt hakk i hel på 6800 helt til oppløsningen og aa og af kommer på, da drar 6800 voldsomt fra. Og 6800 kan ofte låses opp til 16pipes og 6vs. Da er det konge bra til prisen. Gå for et 6800 om du har råd. 6800le er for risky mht opplåsing. Har dårlige erfaring med det. :no:

Lenke til kommentar
Hvordan softmodder man kortet da? Er det risky?

Har veldig lyst på Asus v9999 128mb og Leadtek tv-kortet er det bra kjøp av meg?

Hvorfor skal du foresten ha deg nytt grafikkort til rundt 2500 når du har skrevet at du har 6800gt i signaturen :hmm:

Men til spm. ditt, 6800 er gode kort, man låser opp kortenes ekstra pipelines med et program som heter rivatuner. Det er lett, og det er bare å søke her på forumet så finner du guide. Men du er ikke garantert suksess. Går det ikke så er det bare å sette tilbake. Kortet blir jo ikke gjort noe fysisk med. Ville ikke gått for asus sine kort, har hørt de har dårlig tv ut.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du foresten ha deg nytt grafikkort til rundt 2500 når du har skrevet at du har 6800gt i signaturen :hmm:

Men til spm. ditt, 6800 er gode kort, man låser opp kortenes ekstra pipelines med et program som heter rivatuner. Det er lett, og det er bare å søke her på forumet så finner du guide. Men du er ikke garantert suksess. Går det ikke så er det bare å sette tilbake. Kortet blir jo ikke gjort noe fysisk med. Ville ikke gått for asus sine kort, har hørt de har dårlig tv ut.

Låner bare 6800gt av en venn :tease: Men han skal ha det snart tilbake.

Så kortet blir på ingen måte defekt? Hvor mye øker ytelsen?

Tror ikke jeg ser noe forkjell på tv-out`ene jeg ;)

Skal jeg bare kline til på de to kortene?

Lenke til kommentar

Låner bare 6800gt av en venn :tease: Men han skal ha det snart tilbake.

Så kortet blir på ingen måte defekt? Hvor mye øker ytelsen?

Tror ikke jeg ser noe forkjell på tv-out`ene jeg ;)

Skal jeg bare kline til på de to kortene?

Om det er vellykket mod så er det et 6800gt med 128mb minne på 700mhz. Asus har et gt kort med samme specs fra fabrikken. Prøv å finne tester på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...