Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva er egentlig best intel eller amd sine prosserorer jeg setter en knapp på intel men kameraten min mener amd er best? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vi har utallige poster om dette her på forumet, søk litt rundt så finner du disse.. *raportert* Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Bastante og feilaktige påstander, Typisk "AMD vs Intel" Les denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hmm,,, Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Intel eller AMD kommer stort helt ant på hva du har tenkt å bruke pc'n til. Annet enn det, så vil jeg tro at prosessorene er bra like, joda, AMD er litt bedre på spill og intel er bedre på kontor-applikasjoner, desktop og tallknusing. Men, ikke så mye at jeg merker forskjell på min A64 3200+ og P4 2,8Ghz'n på jobb når jeg leser mail i outlook. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg setter en knapp på intel men kameraten min mener amd er best? Hei! Du spør veldig generelt, så jeg vil anbefale deg å leste tester og benchmarks av de forskjellige prosessorene. Du bør også søke litt her på forumet, dette har vært tatt opp veldig mange ganger før. Både Intel og AMD lager bra prosessorer, og det vil nok med all sannsynligvis ikke komme så mye fornuftig ut av en diskusjon der du kun spør om "Intel eller AMD". Jeg stenger denne tråden, men du kan gjerne lage en ny tråd der du spør litt mer spesifikt. F.eks ved at du setter to modeller opp mot hverandre og forteller litt om hva du skal bruke maskinen til. Uansett vil det være lurt å lese tester og bla gjennom tidligere tråder på forumet da det er vanskelig å gi noe generelt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg