lilfire Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har satt opp en web server med "abyss" har støtte for php og sql og har mekka et forum. men har en problem med mail funksjonen. får error når "forumet" skal sende mail til brukeren. Må jeg sette opp en "mail server" ? får denne erroren: error MVH Lilfire Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har du satt opp hvilken smtp server som phpbb skal bruke da? Det finnes under general admin -> configuration -> e-mail settings. Jeg bruker min isp sin smtp server. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 hmm okey kan være det hehe sitter på skolen nå ser påd et når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 vært hjemme nå, hadde ikke satt opp hvilken smtp server som phpbb, men gjorde det, fikk en ny error nå da :S error sry bmp, sitter på skolen det er tidelig, orker ikke fikse det litt irriterende å ikke kunne "sende" mail MVH lilfire Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Virker som mail serveren vil ha brukernavn og passord. Du kan jo prøve å legge inn dette på samme plass som du satt opp smtp serveren. (Brukernavn/passord vil jeg tro er samme som du logger på internett med eller lignende) Hvilken ISP er det du bruker? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 har lagt inn bn og pw... ISP = bluecom mvh lilfire Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du prøvd uten brukernavn/passord da? Jeg har mimer som ISP og bruker smtp serveren deres uten brukernavn og passord.... (smtp.mimer.no) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 regna med at man MÅTTE ha bn og pas så nei har ikke prøvd yten....testa nå funka uten takk! Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 regna med at man MÅTTE ha bn og pas så nei har ikke prøvd yten....testa nå funka uten takk! Bra at det ordna seg til slutt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå