Emknu Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dette har jeg: P4 2.6 400Mhz bus, Asus p4t-e 4x Agp, 1gb rambus ram, geforce 6800 Ultra. Har deltatt i World of Warcraft beta og skal spille dette. Liker å spille med "all" grafikk på og i oppløsning 1280 X 1024. (Lcd) En del steder i spillet blir det for lav fps, mellom 5-15 noen steder. Har tenkt på Amd 939 plattform og MSI K8 NEO2 Platinum som så mange har, men hvilken prosessor burde velges for å matche 6800 Ultra kortet og kunne spillle WOW helt fint med alle settings på? Det er jo 1000 kr å spare på å ikke velge 3500+...Dere som har spilt WoW og med 939 AMD, er det slik at det blir lav frames noen steder uansett, slik at jeg ikke bør oppgradere? Takk for svar! Emk Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har dessverre Intel basert system, men jeg har spilt(2 dager med WoW igjenn nå så spiller får alle penga) World of Warcraft. Du har helt rett i at 3500+ blir en smule dyrt for dem som ikke har flesk. Da er nok 3200+ tingen for deg! Jeg ville tatt 3200+ uannsett, men jeg ville selfølgelig klokke det. Er du villig til å klokke litt så er du oppe i 3500+ på null komma niks! Det er bare et 200Mhz klokk. Jeg har selv klokket min 2.8 til 3.0 med stock kjøling og har hatt det sånn i halvannet år nå. Tempen er litt høy(60C) men jeg er villig til å offre litt varme for de 200Mhz. Jeg skal sattse SLI når det blir vært det og da skal jeg ha 3200+ (skal selvfølgelig klokke det). Uannsett hvilken CPU du velger så kommer det mer an på sjermkortet ditt. Jeg har jo selv Asus FX5200 og du kan tro WoW ser pent ut! (hehe). (Bare så det er klart så er det Winchester kjerne CPUer jeg snakker om her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå