Makky Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Er det ikke slik at man kan ha mp3 sanger som ringetone? jeg har lastet opp noen sanger til minnekortet, men får ikke valget om å bruke dem som ringetone? Må sangene være på telefonminnet for at dette skal funke? Hvordan gjør jeg om videofiler til et støtta format? Endret 14. februar 2005 av Makky Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det skal være mulig å bruke mp3filer som ringetone på e398. Hvordan man gjør det er jeg ikke sikker på, men du kan jo prøve å gå inn på ringetoninnstillingene og prøve å velge deg fram til en mp3fil. Tviler på at filen må være på internminnet da det er såpass lite at det ikke blir plass til så store filer der. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Med mobilen følger det med 3 mp3-filer.. Hvis jeg går i "menyen" på disse sangene får jeg muligheten til å velge den som ringetone. Denne muligheten er ikke i "menyen" på sangene jeg har lastet opp selv. I "ringetone-menyen" kommer det bare opp de interne, og man kan heller ikke velge at den skal "hente" sanger fra andre steder. Noen som har denne mobilen som kan fortelle om dem får det til, eventuelt hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Med mobilen følger det med 3 mp3-filer.. Hvis jeg går i "menyen" på disse sangene får jeg muligheten til å velge den som ringetone. Denne muligheten er ikke i "menyen" på sangene jeg har lastet opp selv. I "ringetone-menyen" kommer det bare opp de interne, og man kan heller ikke velge at den skal "hente" sanger fra andre steder. Noen som har denne mobilen som kan fortelle om dem får det til, eventuelt hva jeg gjør feil? Jeg får den snart. "Før vinterferien hvertfall," sier butikken. Skulle egentlig hatt den forrige fredag, men... Den kommer nok en gang. Har du prøvd å lese manualen? dumt spørsmål siden det som regel er det første man henvender seg til Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sangen kan ikke ligge på minekortet men i telefonminet Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hmm.tanken har streifet meg at den må ligge i telefonminnet...men det er så sinnsykt lite når man ikke kan slette de tonene og bildene som følger med telefonen. Eller fins det en måte å fjeene det? Men de mp3-filene som fulgte med telefonen ligger på minnekortet på min telefon..og der får jeg mulihet til å "velge som ringetone"... Edit: Jeg må ha rota litt ...den mp3-fila kan ikke velges som ringetone...skal flytte den til telefonminnet og teste der. Endret 9. februar 2005 av Makky Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei. Litt dårlig emnefelt i denne posten. Håper du lager et litt bedre neste gang Endrer emnefeltet for deg jeg. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Er litt uenig i endringen av emnefeltet, siden jeg har spm om flere av funksjonene, jeg tar bare 1 og 1 om gangen. Jepp, har nå testet med en mp3-fil på telefonminnet og fikk "valget" om å sette den som ringetone! Takk for hjelpa Mobilguiden666 ---- Finnes det en eller annen måte å få slettet bildene og ringetonene som følger med mobilen? Er jo idiotisk å ha 5-6 bilder som man aldri kommer til å bruke. Samme med ringetonene...Det er lite nok minne fra før på telefonen. Håper noen kan gi tips til dette! Endret 10. februar 2005 av Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Mobilen har også en funksjon "IM" (Instant Messenger). Hva/hvordan fungerer dette? Hvordan setter man opp dette? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er litt uenig i endringen av emnefeltet, siden jeg har spm om flere av funksjonene, jeg tar bare 1 og 1 om gangen. Jepp, har nå testet med en mp3-fil på telefonminnet og fikk "valget" om å sette den som ringetone! Takk for hjelpa Mobilguiden666 ---- Finnes det en eller annen måte å få slettet bildene og ringetonene som følger med mobilen? Er jo idiotisk å ha 5-6 bilder som man aldri kommer til å bruke. Samme med ringetonene...Det er lite nok minne fra før på telefonen. Håper noen kan gi tips til dette! BÆRRE HYGGELIG :-) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Mobilen har også en funksjon "IM" (Instant Messenger). Hva/hvordan fungerer dette? Hvordan setter man opp dette? *bump* Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ingen som har testa denne funksjonen på e398? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvis du skal overføre mp3 sanger fra pc'en til mobilen kan du laste ned et program gratis (som jeg ikke husker navnet på i farten, dessverre) hvor du kan korte ned sangene til rundt 30 sekunder, som passer for ringetoner. Da tar ikke filen så stor plass heller Et tips kan være å gå på www.walmart.com og laste ned "lytteprøvene" til cd'ene deres. De er på ca. 30 sekunder og kan føres rett over til telefonen. Tror ikke det skulle være ulovlig heller siden walmart legger de ut selv Jeg har også lurt litt på den IM funksjonen, men har ikke helt skjønt det. Skal sant sies har jeg ikke prøvd funksjonen i det hele tatt... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 takk for tipset av walmart hvis ingen her har testa "IM"-funksjonen, så burde butikken og/eller mobiloperatøren kunne svare på dette. Skal ta en tlf til Telenor, kan poste resultatet her etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå