OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har klokket min P4 1.8Ghz til 3.0Ghz noe som jeg er ekstremt fornøyd med. Men jeg har et problem. Northbridgen blir utrolig varm selv med vifte på. Er det noen som har no forslag til hvordan jeg kan få ned den tempen? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har klokket min P4 1.8Ghz til 3.0Ghz noe som jeg er ekstremt fornøyd med. Men jeg har et problem. Northbridgen blir utrolig varm selv med vifte på. Er det noen som har no forslag til hvordan jeg kan få ned den tempen? Vannkjøling Sette på Arctic Silver 5 kjølepasta, hvis du ikke har det fra før. Ny NB-kjøler med vifte, som kjøler enda bedre. Fin klokk forresten Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ville kjøpte meg en skikkelig NB kjøler ja. Se litt på Microplex sin side, så finner du sikkert noe som passer. Ser det er endel av de 1.8GHz som er skikkelig OC vennlige. Her er en som kjører sin 1.8GHz som 4GHz på vannkjøling P4 1800A@4054Mhz watercooled Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har viftekjøling og har ikke stort med penger så tviler på at det blir vannkjøling med det første. Jeg har på AS5 men jeg lurer på om den kansje ikke er orntli påført for ribba er ikke så veldig varm, men NB er på 60 grader. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ville kjøpte meg en skikkelig NB kjøler ja. Se litt på Microplex sin side, så finner du sikkert noe som passer. Ser det er endel av de 1.8GHz som er skikkelig OC vennlige. Her er en som kjører sin 1.8GHz som 4GHz på vannkjøling P4 1800A@4054Mhz watercooled Damn! Kansje jeg skal få meg vannkjøling alikavel Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Siden det begynner å bli utrolig mange vifter i pcen min så tror jeg faktisk at jeg kjøper meg vannkjøling. Er det noen som kan sette sammen et greit sett for meg med blokk til cpu, gpu og nb? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det noen som kan sette sammen et greit sett for meg med blokk til cpu, gpu og nb? Ville prøvd vannkjølingskategorien. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 God ide Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ta av ribba og fjern den dritten som sitter på originalt, rens med sprit. Dra på et lag med as5 og sett på viften igjen. Viktig med bra gjennomlufting i kabinettet også, varmen må ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå