Gondul Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg driver å legger inn og sletter en del ting på pc-en min, men ser meg lei av at Windows/avinnstaleringsprogrammene ikke klarer å slette alle nøkler ol i registeret. Finnes det et program el. Som faktisk klarer denne jobben? Jeg har pr. nå søkt igjennom registeret hver gang, men dette begynner å bli kjedelig, all hjelp for å effektivisere dette mottas med takk. På forhånd, takk for alle svar. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 prøve RegSeeker, bruker den selv: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ok, takker... Leter denne også etter f.eks ubrukte nøkler? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg vil også nevne Easy Cleaner, den renser registeret og har en del andre kjekke egenskaper også. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takk for hjelpen folkens, regseeker var faktisk den beste, fant flest ubrukelige nøkler.... Dette gjorde jobben mye enklere ja... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ok, takker... Leter denne også etter f.eks ubrukte nøkler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå